{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan man tjæne som chauffør
  • #1   23. jun 2015 Kommer an på hvem du arbejder for og hvor mange timer du har.

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #2   23. jun 2015 Som mr. Iceman skriver, kommer an på ansættelsesforhold, timer, overenskomst ( hvis man er i fagforening og ikke mindst erfaring og kvalifikationer

  • #3   23. jun 2015 137 kr i timen som grundløn hvis du er heldig at finde en som giver overenskomst. dertil kommer anciennitet og uddannelses tillæg som vist er 9 og 4 kr i nævnte rækkefølge. så kommer overarbejds tillæg oveni som vist er noget der ligner 175 og 220 pr time i alt ved 50 og 100 %. Det er ca tal smiley men held og lykke med at finde nogen der giver Det.. mange kører til langt mindre. Det kan svinge mellem 125 og 160 kr timen vel at mærke for alle timer. altså ingen overarbejde betaling og sikkert heller ingen pension. Det er en multi rådden branche.

  • #4   24. jun 2015 da jeg var fragtmand og aflønnet efter overenskomst med mellem 50 og 60 timer i ugen var det ca 35000 i måneds løn før skat. prøv at Google chauffør overenskomst og så kommer det på 3f hjemmeside hvorfra du kan downloade det hele smiley

  • #5   11. aug 2015 Jesper s. Det er ikke umuligt. Jeg køre da efter fine forhold i Unicon a/s

  • #6   11. aug 2015 Tommy.. har heller ikke skrevet umuligt smiley har heller aldrig kørt under overenskomsten og gør det bestemt heller ikke nu men de job er ikke nemme at finde mere desværre smiley

  • #7   26. aug 2015 Er da ret sikker på at alle større vognmænd omkring København kører på overenskomsten.
    Jeg har aldrig kørt under overenskomsten og har da været en 10-12 steder de sidste 20 år.

    Allan


Kommentér på:
Hvad kan man tjæne som chauffør

Annonce