1.406 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Lys på Scania"
Xenon lys på Scania
Hej. Jeg har en Scania R serie fra 09, som har de gamle H4 forlygter. Jeg har købt xenonlygter til bilen - ganske almindelige Scania xenonlygter... Alle de biler, som jeg ved har skiftet fra H...
Hej. Jeg har en Scania R serie fra 09, som har de gamle H4 forlygter. Jeg har købt xenonlygter til bilen - ganske almindelige Scania xenonlygter... Alle de biler, som jeg ved har skiftet fra H...
Skrevet af: Kristian M - 23. mar 2015
Scania P450 LED lys
Hej er ved at trække strøm fra loftlyset det røde til nogle led lys jeg er ved at montere på sædesokkel men hvor finder man stel i det loftlys der :)
Hej er ved at trække strøm fra loftlyset det røde til nogle led lys jeg er ved at montere på sædesokkel men hvor finder man stel i det loftlys der :)
Skrevet af: Patrick Angelo F - 27. maj 2019
lys på scania p-serie
Nogen som ved om det er svært at til slutte et par slinger lygter og markering lamper på sån en. Og Hva med fløjte horn?
Nogen som ved om det er svært at til slutte et par slinger lygter og markering lamper på sån en. Og Hva med fløjte horn?
Skrevet af: Morten W - 8. dec 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
- reparation af tv 2.000 kr.
- Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
- Install a spotlight in leaving room 500 kr.
- El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
- Håndvask sidder fast 625 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Lys på Scania