{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

En bar ud af en lastbil? {{forumTopicSubject}}

Hey lastbilgalleri!
Har brug for et par gode idéer - jeg er ved at indrette et showroom for en virksomhed der laver dele til lastbiler. Der skal være en bar, og jeg har fået anskaffet mig en kabine fra en Scania P som jeg tænkte man måske kunne bruge til noget kreativt. Men til hvad?

Jeg har selv et par ideer, men før jeg går igang vil jeg da lige høre om der skulle være nogen fede og kreative forslag blandt jer? ??

Kommentarer på:  En bar ud af en lastbil?
  • #1   25. okt køje delen skal være der hvor sprutten hænger med spejle og lys på bagsiden

fronten/vinduet skal være stedet der udskænkes

føresidden er der hvor alt det administrative sidder i kasseapparat eller anlæg til musik/andet der "kræver erfaring"

og passagersædet der hvor "hjælperen" kan have magten viskestykker karklude nye forsyninger af kopper osv

midten der skal isterninger eller andet det bruger begge personer der servicere udstyr være

• #2   25. okt og/eller fadøls anlæg

• #3   2. nov Jeg formoder ikke det skal være med diverse sprut og bajere...?

Væk med ruderne, og en disk af kirsebærtræ i fronten over kølerhjelmen og på passagerdør. Førerdøren er chefens adgang til baren.

Udhul instrumentbordet så det er intakt ud mod gæsterne, men har plads til glas, kopper, køleskab osv indvendigt.

I stedet for røvballegardiner skal der hænge vin- eller ølglas.

På bagvæggen kan der hænge kaffemaskine og andet til varme drikke.

Eventuelt et fadølsanlæg istedet for rattet.

Barstolene skal være dæk, og i hjulkasserne på kabinen skal der være hele hjul, så gæsterne kan "sparke dæk" smiley
    (Hjulene skal monteres på dørene, så de åbner med op, når dørene åbnes)

• #4   9. nov LÅNETILBUD
    ALVORLIG OG PÅLIDELIG E-mail: isabel.monica79@gmail.com
    Vi tilbyder personlige lån fra 3.000 euro til 500.000 euro og pant eller andre lån fra 1.000 euro til 5.000.000 euro med en sats på 3% om året. Vi tilbyder lån til enkeltpersoner: personlige forbrugerlån, boliglån, tilbagebetaling af kredit, tilbagebetaling af gæld for at konsolidere al din gæld i en enkelt kredit, lån til finansiering af køb af din bil.
    E-mail: isabel.monica79@gmail.com

profilbillede
Kommentér på:
En bar ud af en lastbil?

x