{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.771 visninger | Oprettet:

Aldrig er jeg blevet så skuffet..... (Harme og galle kan forekomme.... ) {{forumTopicSubject}}

"Din nye bil er kommet, den står ude hos opbyggeren, kør selv ud og snak med dem, om hvordan du vil havde den bygget...."
Det var ordne fra vognmanden..

Jeg var godt klar over at jeg skulle have ny bil.. vi havde snakket om det..
Vi havde haft en demo-bil på prøve, og have snakket om de ting som vi mente skulle laves om, for at den opfyldte de krav, vi skulle bruge den til.

jeg havde brugt min fritid (om god del af min fritid) på at lave nogle tegninger, som kunne demonstrerer hvad JEG godt kunne tænke mig.

http://www.lastbilgalleri.dk/fotoalbum/guider/6217-arbejds_tegninger_til_opbygger____droppet_
Tegningerne til opbygningen, er blot til demonstration, og på ingen måde den endelige bil.

Vi havde snakket om at Bl.a. skulle der laves galgebro, fuld dørk, side skab, og lukket side.
Vi havde snakket om at bilen skulle plysses, og jeg havde udbedt mig en pris.
19kilo for standart, 23kilo for en komplet...
(forskellen er om der bliver plysset overskabe og sæder også, eller ej )

Vi (Jeg og vognmanden) blev enige om at det ville være trist, at sidde og føle at det var et ½ arbejde, og selvfølgelig skulle den da plysses komplet.

I dag.... har jeg så været forbi, firmaet som leverer bilen..
(ingen nævnt, ingen glemt)
og jeg mødes med sælgeren.. spørger ind til om han har set de tegninger, som jeg ved min vognmand har leveret til dem, og om hvor meget der kan lade sig gøre...

"Det kan ikke lade sige gøre...
Det vil blive alt for dyrt...
Det er ikke det der er aftalt... "

- er de standart svar jeg får, uanset hvad jeg spørger til...

Galjebro?...
"Nej, du kan lige så godt vende dig til at det bliver standart"
Plys?...
"Det bliver uden overskabene, ellers bliver det 30kilo."
Fuld dørk?..
"Det ved jeg ikke, jeg har ikke set slut aftalen, så jeg ved ikke hvad der er aftalt."
"Men den bliver lukket af i siderne..."


Da jeg begynder at ryste på hænderne af harme, og er ved at gå min vej, afslutter han så med det, som gjorde at jeg .. (en voksen mand) sad og hylede af raseri da jeg kørte derfra....

"Jeg har faktisk ikke fået sat mig ind i sagen, jeg har kun lige set de tegninger overfladisk... har jo først lige fået overdraget sagen."


ALDRIG... aldrig har jeg følt mig sådan pisset op af ryggen...!!!


Kommentarer på:  Aldrig er jeg blevet så skuffet..... (Harme og galle kan forekomme.... )
Kommentér på:
Aldrig er jeg blevet så skuffet..... (Harme og galle kan forekomme.... )

Annonce