{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.410 visninger | Oprettet:

Man skal være vågen i trafikken.. {{forumTopicSubject}}

Nå men siden i andre ikke rigtigt byder ind så bliver det da bare til endnu en lille historie herfra min lille verden..

Denne her er ganske frisk og kommer fra en af mine kollegaer..

I den sidste tid har der været vejarbejde mellem Nyborg Ø og Titgenbyen på den Fynske motorvej i retning Jylland.

Min kollega kommer fra Sjælland en mørk nat og skal inden om Langeskov og smide de sidste pakker af inden det er fyraften..

Han køre derfor i det omtalte vejarbejde og har en stribe på godt og vel 8 personbiler bag sig..

Da han kommer til Langeskov afkørslen blinker han (ganske naturligt) af til højre og dribler af motorstien..

Og det er her det tydeligvis går galt for alle de andre bag ham.. Af en eller anden grund tror de at de SKAL køre af ved Langeskov og derfor vælger de stille og roligt alle 8 biler at følge efter min kollega´s baglygter..

Min kollega tænker godt nok at det var utroligt så mange der også skulle af i Langeskov som ham, men så tænker han heller ikke mere over det..

Da han ankommer til butikken hvor han skal læsse, og får bakket trækket ind på pladsen opdager han nu at alle 8 biler holder stille ude på vejen og kigger ind på ham !!

Han står ud går hen til den forreste der undrene spørger.. Hvad skal vi her ???

Min kollega svare så.. Jaaa jeg skal læsse af men jeg ved da ikke hvad i andre skal !?

Enden på det hele blev så at alle 8 personbiler stille og roligt måtte vende om og finde tilbage til motorstien på egen hånd..

Jo man skal være vågen og holde øje med hvad man laver i trafikken !!

Tro det eller la´vær..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Man skal være vågen i trafikken..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce