{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Christian D´s greatest vol 1 {{forumTopicSubject}}

09-11-2009 Christian D

For en 2 år tilbage eller sådan, kørte mig og en makker sydpå i forvogn kæære, krogebil.. Kørte med skrot rundt omkring i tyskland.. Nå..
En søndag kørte vi så mod padborg for at overnatte dernede, som vi næsten gjorde hver søndag, men denne søndag skulle vise sig at være noget anderledes..

Jeg havde om lørdagen inden dette, holdt min 20 års fødselsdag. Og det gik sateme hårdt til sig. Da vi så stod op der næste morgen, og skulle egentlig til at afsted bliver vi enige om, at vi skulle da lige have en øl når vi nåede padborg, for hovedet havde det sku ikke alt for godt.

Vo ankom så til padborg, bestilte lidt mad, og fik os en øl, inden maden kom (Vognhjulet sad vi på) ..

Vi fik så lidt at spise der, og den øl vi fik forinden smagte sku da egentlig godt, så vi bestilte da en mere, efter maden. Og ja, den ene tager sku pludselig den ande.

Min makker var så gået hen og blevet så vælte fuld ENDNU engang. Og denne gang ville han sku ned over grænsen, og have sig en lille luder som han kunne hygge sig med. Og selvfølgelig, det skulle han da have, min makker og jeg, samt to kollegaer bestiller os så en taxa ned til en lille by, lidt fra grænsen, og vi bestiller jo så denne luder.. Det koster nødagtig 700kr, for en time ..

Min makkeri hans kæmpe brandert lyser af glæde, hans første luder..

Til al skuffelse, viser det sig så, at min makker istedet at ride på hende, har brækket sig overalt på hende, og derefter faldet i søvn, på hendes kammer.. Haha.. Lover jer for.. Har simpelthen ALDRIG grint så meget i mit liv.. I guder man!! smiley

Og hende luderen der, shit hun var sur, ville have penge for at han overbrækkede hendes sengetøj, og gulv osv. Hahahah!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Christian D´s greatest vol 1

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce