{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.088 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg tage i timen {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har længe tænkt over hvad andre vognmænd tager i timen for chauffør samt bil (3500 kg Alu-liftbil)

Jeg har ikke heldet med at finde kunder, men har nogle faste hvor jeg tager 450 i timen ex moms. er det for meget eller for lidt?

Matias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg tage i timen
  • #1   12. feb 2018 Ring da for søren rundt og høre dig af!!!

    Er det virkelig så svært og ringe og udgi sig for at være en kunde og høre prisen!!!


  • #2   12. feb 2018 måske du burde gå i seng så du kan få slappet den lidt, virker til du har brug for det

  • #3   13. feb 2018 Matias, nu skal du nok ikke regne med meget hjælp når du svarer på denne måde,det Dan H skriver er jo rigtigt nok, ring lidt rundt ligesom om du skulle købe dig en vaskemaskine eller noget andet,så får du ligesom et billede af markedet.

  • #4   13. feb 2018 det har jeg skam gjort, og fået nogle forkellige priser. dog synes jeg at mine priser er helt ved siden af andres. dog har jeg kunder som betaler prisen

  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Svar: 4
    #5   27. feb 2018 "Godt" at se, at lastbilgalleri er lige så useriøst som bilgalleri og scootergalleri.

    Ham som svarer latterligt får ingen kritik, men ham som spørger, og som rettelig bliver lidt irriteret over useriøse svar, HAN får kritik. Lol!

    Når manden spørger, er det for at sparre med andre vognmænd. Og nej, det giver IKKE mening at ringe og spørge kunderne "hvad vil du betale". Hvis I ikke har så meget som en promille forstand på forretningsdrift, så lad dog være med at svare?

    Jeg er ikke vognmand, og kan desværre ikke hjælpe. Ville bare brokke mig lidt.

    Tror du skal ind på et andet forum, hvis du vil have et ordentligt svar. Et iværksætterforum eller lignende.


Kommentér på:
Hvad skal jeg tage i timen

Annonce