{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Hvem skal jeg køre for?.. {{forumTopicSubject}}

Hej LG

Jeg vil gerne starte min egen vognmandsforretning med en trækker.

Jeg vil gerne hører jer, om hvilke firmaer der er bedst at køre for?

DSV, NTG, FL osv...

Hvilke tilbyder de bedste forhold til deres vognmænd?

Hilsen Jens


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem skal jeg køre for?..
  • #1   12. feb 2018 Hvis du ikk selv kan finde ud af at ringe rundt og forhøre dig

    Så lad hver med at være vognmand??

    Det spare dig selv for en masse penge







  • #2   13. feb 2018 Du da en sørgelig person Dan. Stakkels dig!

    Det kunne jo være, at der var nogen herinde som ville dele lidt ud af deres erfaring smiley


  • #3   13. feb 2018 For mig virker det meget useriøst..

    Tror andre ville give mig ret i det..

    Virker ikk som om at du ved meget om branchen


  • #4   13. feb 2018 Hvordan kan man virke useriøs fordi man vil udvide sin vinden og horisont?

    Nej, jeg ved ikke meget om branchen. Det er jo netop derfor jeg spørger jer herinde.

    Hvis jeg vidste det hele, så var jeg jo nok på landevejen netop nu i egen bil


  • Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Svar: 4
    #5   27. feb 2018 Dan H, hvad er der i vejen med dig?

    Vi formodes at have et forum her. Så man kan stille spørgsmål. Men dit standard svar hver eneste gang er "hvis du ikke kan finde ud af det, skal du nok ikke være vognmand, spørg nogle andre, derp derp"

    Hana spørger netop, for at få andre vognmænds erfaring. Så giver det kraftedme ikke mening, at du siger, han skal ringe til firmaerne og høre, hvem der er bedst. For mon ikke de alle siger, at de selv er den bedste?

    Og nej, det er ikke nok at bare ringe og få de grundlæggende informationer, og så sammenligne. For det er pisse nemt. Men det som trådstarter nok er ude efter, er noget viden om de ting man først finder ud af, når man er startet.

    Hvad bliver det næste? En person spørger om anbefaling af en god restaurant i en eller anden by, og så svarer du: "Hvis du ikke selv kan finde ud af at ringe og spørge restauranterne om de er gode, så lad være med at æde!"

    Det er satme godt nok rigtigt hvad de siger, at det ikke altid er de "bogligt stærke" som bliver lastbilchauffører. Christ...


Kommentér på:
Hvem skal jeg køre for?..

Annonce