{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvor er aktiviteten på forummet ?
  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    maj 2017

Svar: 2
    #1   24. jan 2018 tror det meste sker få facebook i diverse grupper for lastbilchauffører

• #2   24. jan 2018 Jeg har ikk facebook.. bruger kun det her men her er meget dødt

• #3   25. jan 2018 Har det ligesom Dan H,ingen fjæsbog her , savner da lidt de gamle dage hvor der var meget aktivitet her,men jeg er jo også bare en gammel nostalgisk nisse smiley

• #4   25. jan 2018 Jeg har sgu bare fået lidt travlt med mit job som speditørelev

*alle de gamle hunde her inde kan måske huske mig hvor bange jeg var for ikke at kunne blive det *

samt at der sker mere på lidt af de andre medier og hjemmefronten

så derfor sker der ikke så meget fra min side

• #5   27. jan 2018 Her er lidt historier fra flere chaufførers live på landevejen . Der er mange grinagtige historier, læs med og byd evt selv ind med dine oplevelser
    https://www.lastbilgalleri.dk/grupper/trodetellerlavaer

• Bo J
    Bo J Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 5
    #6   27. feb 2018 Folk blev nok træt af tonen og det generelt lave niveau.

Men det er såmænd det samme i facebook grupperne.

Folk kan stort set ikke spørge om noget som helst, før folk kommer med åndsvage kommentarer eller forkerte svar. Og så stopper folk med at bruge lortet.

• #7   2. mar 2018 Bo j der rammer du sikkert plet, desværre er ikke moderatorer nok til at slå ned på den slags snak. Rigtig mange glemmer at de selv har været nye eller uerfaren. Det er synd og trist, for det er jo netop i sådan lastbil gruppe at man burde kunne få svar på sine spørgsmål ??

Kommentér på:
Hvor er aktiviteten på forummet ?