{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  endnu en dygtig chauffør :-)
  • #1   6. okt 2011 Kim Johansen transport styrer for vildt...

• #2   6. okt 2011 Ja... Han får hvad han betaler for

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
    #3   6. okt 2011 Wow. 2.04 promille, så tør fanden da sige at han skulle hjælpes hele vejen til stationen. smiley

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 271
    #4   6. okt 2011 Så slem syntes jeg nu ikke den "brandert" har været.
    Man skal jo tænke på, at vi her i landet har en normal kropstemperatur på omkring 37 grader,- og en normal alkoholprocent på 0.

Disse østchauffører har en normal kropstemperatur på omkring 32 grader, og en normal alkoholprocent på 2.

Det ER jo noget koldere i deres hjenlande, og promillen er en naturlig "frostsikring" !

• #5   6. okt 2011 Kim Johansen er et af de firmaer der burde lukkes af staten. Og så kan han blive den første i rækken af de mange der burde lukkes.....

Ved godt det aldrig sker..... Men gal der er mange svindlere i DK. Og også i resten af verden.

• #6   6. okt 2011 tjaa... Det er jo ikke nogen overaskelse at østchaufører tager snabelvand....

• #7   6. okt 2011 Der er snart ikke noget der kan overraske mere... Det triste faktum er jo så at der det sidste lange stykke tid har været minimum en østeuropæer, der er blevet stoppet med en al for høj promille - hver uge...

• #8   6. okt 2011
    Man kan da bare håbe de så i fremtiden hiver alle biler ind fra "kendte" firmaer og laver alkotests på dem.. Det vil vel tynde lidt ud i chauffører og ikke mindst gøre vejen sikrere, at de så bliver mindre frostsikre på deres vej op gennem sverige og norge kan jo også medvirke til at tynde lidt ud i bestanden. smiley

• #9   6. okt 2011 Hvis nu Kim Johansen var lidt smart - Så monterede han alkolåse i alle bilerne... Men det hjælper jo nok ikke for så får de aber jo bare en kollega til at starte bilerne - Der er jo nok "kolleger" at tage af og mange om bilerne ved KJ...

• #10   6. okt 2011 Så skulle det være sådan en man skal blæse i hver time eller lign.

• #11   6. okt 2011 Lav en maske de skal trække vejret igennem, slut færdig smiley

• #12   6. okt 2011 Ja for danske chauffører er jo aldrig halv snaldrede.

og få styr på jeres egne rækker først. jeg så mindst 2 fulde danske chauffører den anden morgen på motorvejen nordgående ved køge/solrød. hvordan kan en dansk chauffør finde på at bruge 3ie spor ud af 4, til at elefant overhale den idiot der lå i 2 spor og var ved at elefantoverhale??

Dum fuld eller bare en super duper veluddannet dansk chauffør?

der er trafik kaos nok derind af hver morgen, men de 2 amøber gør ikke sagen bedre. håber sku de var godt bagstive. for ellers er de snot dumme

• #13   7. okt 2011 Klarsen . : Hvordan ved du at de er danske chauffører??

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#14   7. okt 2011 Klarsen :

Nu ved jeg så ikke lige, hvorfra du har din viden omkring disse 2 chaufførers nationalitet ?
    Snakkede du med dem ? Eller gik du bare ud fra nummerpladen?
    Desværre må vi erkende, at de skide nummerplader ikke længere fortæller andet, end nationaliteten på "ejeren". Det bliver mere og mere udbredt, at man anvender billige udlændinge i køretøjerne,-uanset nummerpladen.

Men du har da helt ret. Vi oplever da af og til at også Danske chauffører tages med for høje promiller. Det sker heldigvis ikke så tit, som det har været tilfældet med østchaufførerne i de senest måneder.

EEN beruset chauffør i trafikken, er een for mange,-uanset nationaliteten.

• #15   7. okt 2011 appropo kim johansen ..
    nogle der ved om de er blevet sat til 83 km/t deres biler ??
    jeg kørte bag to igår, begge 83 den ene stod der 83 km bagpå en trailer men da jeg ville ud og overhale en af dem efter endt overhalingsforbud så kunne jeg nærmest KUN lige overhale så tror den ene satte farten op igen måske ?? nogle der har været ude for det samme ?

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#16   7. okt 2011 Truckerinden .

Se det behøver ikke at være den du overhaler, der øger farten.
    Her er tale om noget fra fysikkens verden,- hvor den luft du reækker fremad mellem dig selv og den du overhaler,- også samtidig "trækker" ham med.

Ofte ser man så efter endt overhaling, at den der er blevet overhalet, forsvinder bagud,- nu da der ikke længere en en "hjælpende" vind til at give øget fremdrift.

Dette er faktisk ikke en joke,- men selvfølgelig findes der da typer, som lige bøjer en tå når de bliver overhalet.

• #17   7. okt 2011 Klarsen: God weekend da!!!

Jeg bruger skam også 3. og 4. spor... Hvis trafikken selvfølgelig er til det.. Det er meget muligt der ligger nogen i de to andre spor der ikke vil fremad i verden, men så længe jeg kan følge trafikken i mit spor, så kan jeg ikke se problemet. Selvfølgelig er det ikke smart hvis man ikke kan følge trafikken, for så er man jo til unødig ulempe - i stor stil endda. Men man behøver vel ikke være stiv for at overhale... For så skal jeg da vist have et par rammer bajer ekstra med næste gang jeg kommer hjem...
    Nu ved jeg ikke hvor hurtigt de forskellige parter har kørt, men lad os sige de har kørt 80 og 82/83, og jeg kan overhale med 89, og ikke kan være til voldsom gene for den øvrige trafik, så kunne jeg nok også selv finde på at bruge 3. spor.

• #18   7. okt 2011 dan j

jeg tænkte nu altså mere på om der var nogle der vidste om de var sat til ned til 83 eller ej .. mere det .. fik omformuleret mig forkert..!

• #19   7. okt 2011 Jeg kan kun oopfordre til, at folk lader som om, at K Larsen ikke eksisterer - Han er sat i verden for at fremme Kim Johansens forretning og intet andet her på stedet - Alene hans postulater om, at han har set stive danske chauffører vidner jo om hvilken dumhed der ligger bag hans indlæg!!

Man kan ikke kalde andre trafikanter fulde eller stive uden at have en nagelfast promille at forholde sig til - Havde han mon det?? Næppe!

Drop fjolser som ham, der kun er for at provokere!!!

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#20   8. okt 2011 Truckerinden.

Mit kendskab til forholdene hos Landsforrædder Kim Johansen fortæller mig at køretøjerne nok ikke er sat til 83km.
    Det skulle undre mig, at et firma med den "foretningspolitik"
    overhovedet ved at der findes begrænsninger !

• #21   8. okt 2011 Dan J

Der er langt mellem en Kim J bil der kører 90! Jeg kom om ved 2 i går hvor der på begge var skrevet 85 km/h i skidtet på bagdørene. Mon ikke de er sat derned så han kan spare lidt mere.

• #22   8. okt 2011 Morten trafiken er absolut ikke til det. men detblev gjort alligevel.

Mårten, jeg er sat i verden til at fremme min egen forretning. og fordi i ikke kan tåle ord fra andre end dem der siger det i vil høre, gør ikke mine meninger ukorrekte.

Men fakta er at kim og de andre "lavpris" vognmænd har haft god gas på gennem hele krisen, mens i andre desværre har siddet og tudet og været æv over ikke at have noget at køre.

MISUNDELSE er en meget grim ting. og det e rudbredt i trucker verdenen. man skal larme lidt mere, eller lige have 1 lampe mere på. bare fordi så sover jeg lidt bedre. i mit forholdsvis indholdsløse liv.

• #23   8. okt 2011 K larsen

Øøøøøøh, jeg tror ikke lige du kan finde et indlæg af mig hverken her eller i den gamle gruppe på G hvori jeg har tudet over ingenting at lave!! Jeg har haft rigeligt, både da jeg kørte Kurerbil og nu i de store og jeg har kunnet finde arbejde hele tiden - Så stop nu lige med at rode dig ud hvor du ikke kan bunde.

Jeg har skrevet ufatteligt mange gange, at der er og var arbejde til dem der virkelig vil og det har der været gennem hele krisen!

At Kim skulle være dygtig fordi han har vækstet gennem krisen er jo en illusion - Han er jo slet ikke dygtig. Hvor svært er det lige at banke prisen helt i kælderen og på den måde få kørsel og så sætte sølle fordrukne østfolk bag rattet på bilerne?? Nu skal jeg hjælpe dig lidt - Det er slet IKKE svært, faktisk er det, det letteste i hele verden!

Hans metoder vidner ikke om dygtighed, men om en ufattelig kynisme og intet andet - Han er i sandhed en helt - Eller hvad? Og helt ærlig, hvem fanden er midsundelig på Kim Johansen??? Næ du, der var engang, men det er vel 20 år siden - Så længe siden er det vel efterhånden, at hans biler havde bare samme standard som dem Russerne kørte i på den tid. I dag har alle de store vognmænd fra øst europa væsentligt bedre grej end han har - Det er sgu da ynkeligt!

• #24   8. okt 2011 Jeg siger ikke du tuder. men at hele branchen tuder.

og han må da være lidt dygtig, når han kan finde 300 dårlige fulde og tyvagtige folk på en gang, det er da noget af en opgave.

og jeg ved ikke om grejet er dårligt, det kører de euro 4-5 og de ruller vel også til syn 1 gang om året.

og det er vel ikke et spørgsmål om at være pænest og bedst, men om at lave penge.

• #25   8. okt 2011 Jamen vi kommer jo ikke udenom at mængden af transportopgaver er faldet hen over krisen, og nu stille og roligt på vej opad igen.

Men du skal fandme ikke komme og bilde mig ind at jeg som dansk vognmand med danske chauffører - der vel at mærke skal have dansk overenskomstløn, kan konkurrere med en vognmand der har østeuropæiske chauffører til at køre i deres danske biler. Ikke en gang DSV kan man konkurrere med på prisen.... Men så er det da godt man kan på andre områder.

• #26   8. okt 2011 Morten L. K

Jeg har ikke påstået at " i " kan konkurrere. men branchen er et spørgsmål om overlevelse. lige som alle andre fag.

og ja forhåbentlig kan i overleve på god service og veltalende chauffører. det er vel også begrænset hvor meget dansk kørsel kimj har. kører de ikke kun fra nord til syd?

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#27   8. okt 2011 KLarsen .

Se nu er det jo sådan, at jeg ligger inde med en hel del papirer,- og derfor kan jeg roligt sige at du her helt ret :

Kim Johansen det er sgu noget der rykker,- såadan do ! ????

Så er det lige at spørgsmålet dukker op,- for hvad er det lige det rykker i ? Jo det rykker i lommeulden hos alle i det Danske samfund.
    Det er nemlig seriøse Danske vognmænd og chauffører, der reelt betaler prisen for at Kim Johansen gør som han gør.

• #28   8. okt 2011 hvorfor betaler vi mere til hans forretning end til alle andre med cvr nummer??

• #29   8. okt 2011 og hvis det "bare" er pga udenlandsk arbejds kraft, så bør alle fag føle sig snydt af alle dem der har luret den fidus.

hvis jeg havde været chef for andre end mig selv, havde jeg sku også taget folk ind til det halve i løn.

• #30   8. okt 2011 Mange herinde ved at jeg er tidligere ansat ved KJ, og at jeg på ingen mulig måde er flov over det. Jeg var rigtigt glad for at være der, indtil talibanerne kom til, der gik der noget af det sjove...

Men lige meget hvordan man vender og drejer det så er Kim en fantastisk dygtig forretningsmand, og de 300 ansatte er vist lidt forkert tænkt, for han har da 300 biler...
    Da jeg var der havde han 220 biler og vi val sammenlagt 450 chauffører...

Men tilbage til emnet, at en chauffør er taget med sprit i blodet er jo ikke kun forbeholdt talibanerne, jeg kan huske MANGE historier fra folk herinde om hvordan der blev kørt tilbage i 80'erne og 90'erne, og ja det er nye tider men forseelsen er den samme...

mht fartbegrænsing, så er bilerne begrænset til 89 (det var de ihvertfald da jeg var der) men de fleste kørte max 86 pga dækslid etc... nogle helt ned til 81 km/t...

Men det er som om at Kim J er det nye Frandsen som Frandsen var det nye Rise osv...

Jeg er dog af den overbevisning at vi skandinaviere er langt bedre chaufførere end talibanerne, men vi koster også en hel del mere, og det er lønnen der kan spares på, diesel koster hvad det koster, forsikring koster hvad det koster, vejafgift og indkøb af materiel koster ligeledes det det koster. Så i sidste ende er det kun lønnen der kan spares på.

Men alle har en mening om Kim J. og dem med de værste er typisk dem som intet kender til firmaet, andet end belliggenhed og hvilke nationaliteter der er ansat...

• #31   9. okt 2011 Nobody

Du anerkender slet ikke, at Abel forlod Kim J netop grundet de voldsomme problemer med østfolkene???

Ligesom du ikke anerkender, at han nok ved langt mere om forretningen end du eller andre gør, der "kun" var chauffører?? Han sad dog i hjertet af virksomheden og det er altså ikke småting han har skrevet og fortalt om den forretning og der er bestemt langt mellem roserne!

• #32   9. okt 2011 Måårten > Hvor skriver jeg noget som helst om Abel? Og hvorfor han forlod KJ ved jeg intet om, men hvis det er grunden så er det da i orden, ingen tvivl om det... Og ja selvfølgelig ved han da noget om firmaet som jeg ikke ved, eller vidste ,det ville da være mærkeligt andet da han, som du selv skriver, sad i "hjertet" af organisationen... Men derfor tjener firmaet jo stadig penge, og laver overskud, ellers kunne han ikke udvide år efter år...

BTW KLarsen > Jeg ved at KJ stadig har nogle Euro 3 biler kørende, for jeg har tit mødt nogle af mine gamle biler i Tyskland i løbet af de seneste par måneder...

• #33   9. okt 2011 NObody

Du skriver skam ikke noget om Abel - Jeg nævner ham netop fordi, tingene i følge ham ikke er slet så enkle og lyserøde som du stiller dem op.

Og så gentager jeg gerne, at det ikke er nogen sag at tjene penge når man kun betaler en brøkdel til løn i forhold til hvad danske chauffører koster. Kim er ikke specielt dygtig, men han er specielt kynisk og bedøvende ligeglad med de mennesker der kører pengene hjem til ham.

Hvis vi endelig skal rose ham, så må det blive for, at ha regnet ud hvordan man slipper fri af det danske overenskomstkrav, så man kan drive forretning på danske plader stort set uden danske chauffører og uden at betale en anstændig løn til nogen som helst rat og pedal arbejder.

Bevares, hvis du mener, at DET er beundringsværdigt - Så værsgo!

• #34   9. okt 2011 Lige et tillægsspørgsmål... hvor mange danske chauffører har Kim Johansen?

• #35   10. okt 2011 - Pedersen -

Iflg rygterne, har han jo ingen danske arbejdere ansat, udover topledelsen.

• #36   10. okt 2011 Pedersen > Så vidt jeg ved har han vist 10-15 scandinaviere ansat endnu...

Måårten > Lige meget hvordan det gøres, så er det stadig flot at kunne udvide ens forretning med x antal biler år efter år uanset krise eller ej...
    Måden det er gjort på kan vi så kun være enige om ikke er så skide fantastisk... Men vil man overleve, så er man jo nu engang nødt til ikke at være flink...

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    maj 2011

#37   10. okt 2011 Måårten Ææs,- ja du har så evig ret i det du nævner omkring Abel,- og jeg kunne sådan set selv have bragt ham påen. Det gjorde jeg så ikke,-da jeg havde det indtryk at han ikke så gerne så sig selv citeret for de ting han har fortalt om. Jo hvis nogen ved noget om Kim Johansen og den periode med overgang til østchauffører,- så MÅ det være Abel.

Det rykker ikke ved noget, at manden er en knald dygtig forretningmand,- hvilket alle må indrømme,- og så det faktum at han udelukkende "går fri" af een bestemt årsag.

Fagbevægelsen som burde anlægge flere hundrede sager mod manden,- er blevet skræmt fra vid og sans i sin tid,- og "tør" ikke se et eventuelt nyt "nederlag" i øjnene.

Mandens forretning som den er skruet sammen i dag,- er ikke på ret mange punkter 100% lovlig. Problemet er blot lige at føre beviserne på rette sted på rette tid. Det kommer nok en dag er jeg sikker på,- også omkring andre end lige Kim Johansen.

• #38   10. okt 2011 Nobody

Jamen vil det så sige, at min vognmand er endnu dygtigere end Kim? Han har mere end fordoblet antallet af biler under krisen og tænk en gang, han betaler ordentlig løn, mere end 3F forlanger, feriepenge, pension osv.

Dertil er der fri øl efter fyraften. ;-))

Og det bedste er, at han er superflink!

Rent kynisk betragtet er Kim dygtig, men måden han har opnået resultaterne på trækker bare kraftigt ned i min bog - Men hey, jeg er jo heller ikke normal. ;-))

• #39   10. okt 2011 Måårten > Hvis en fordobling er fra 2 til 4 biler så er det jo ikke så flot ;op Jeg ved ikke hvor mange biler din vognmand har og det er vel egentlig også sagen uvedkommende, men jeg mener at KJ har udvidet med 40-50 biler gennem krisen og det er da ikke så dumt...
    At hans forretningsmetoder er tvivlsomme det kan vi slet ikke være uenige om lige som vi ej heller kan være uenige om at du <b>ikke</b> er normal.. ;op

• #40   11. okt 2011 Nobody

Hvis man skal sammenligne en udvidelse af aktiviteter, så er man da nød til at gøre det procentvis og her er vi vel enige om, at 40-50 ekstra biler ved Kim er under 50% - Hvor imod det eksempel du nævner vel er 100% - Eller halter min matematik her???

I øvrigt passer dit skud ikke på min vognmand.

• #41   12. okt 2011 Måårten > Jeg er ikke enig, for der langt fra en udvidelse på 2 biler f.eks. og op til 40 biler f.eks... det er trods alt noget nemmere at finde kørsel til 2 frem for 40 det giver jo sig selv...
    Mht din vognmand var det også bare et fiktivt tal, hvor mange han har er som sagt sagen uvedkommende...

• #42   12. okt 2011 Nobody

Jamen kære ven, man sætter sig jo ikke ned og bestemmer, at nu vil man udvide med 40 biler og så bagefter begynder man at lede efter kørsel til dem. Man udvider i takt med, at muligheden er der - Så nej, det er ikke en bønne sværere at udvide med 40 end det er med 2 - Det handler om hvor billig eller dygtig man er.

I tilfældet Kim J er der nok ikke meget tvivl om, at det handler om prisen - Gjorde det ikke det, så var det næppe ham der sad på SÅ mange liniebiler ved de store speditører, hvor folkene på gulvet er SÅ trætte af det!!

I øvrigt er den finansielle belastning eller udfordring jo den samme i begge typer forretning. Har man kun 2 biler, så er det op af bakke, at skaffe kapital til at smide 2 mere på vejen - Har man i forvejen f.eks. 150-200 biler, så er det ikke en voldsom belastning at finde penge til 20-40 mere. Det er jo en forholdsvis meget mindre udvidelse af aktiviteterne og dermed en mindre likviditetsmæssig belastning/udfordring end det er for den noget mindre vognmand!

• #43   12. okt 2011 Nå, men tilbage til emnet.... Jeg så så lige i dag, en KJ-bil som holdt ca ligedan, bare oppe lidt nord for svinesund ad E6... Det var ikke længe de kunne holde sig på vejen...

• #44   12. okt 2011 Og der var vel at mærke ingen dækrester at se på vejen....

• #45   13. okt 2011 Måårten > Jamen det har du da helt ret i, det skal da ingen hemmelighed være... Men det ændrer stadig ikke på at det stadig kræver en vis kapital at udvide med 40 biler fremfor 2 f.eks... lige meget om man er stor eller lille, forskellen ligger så nok i, som du selv er inde, at den store jo bør have flere penge på bunden end den bette, og dermed have nemmere ved det...

Kommentér på:
endnu en dygtig chauffør :-)

Annonce