{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Indblæser/isolatør/chauffør {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Vi har vildt travlt, og derfor søger jeg en mand til Sjælland. Og en mand til at køre ud fra trekantsområdet.
Kørsel med trækker + city trailer. OG indblæsning af Rockwool granulat på nye huse.
Det er en speciel arbejdsform, og det kræver en vis fysik. Altså fordi man skal kravle rundt steder hvor der ikke er meget plads, skal man ikke være for stor, og have en vis fysisk formåen. Man skal ikke have klaustrofobi, eller være bange for mørke. Jeg kan næsten ikke understrege nok at det er specielt. Jeg har desværre (alt for) mange gange oplevet at folk har sagt at det er ikke noget problem, og når så de kommer op på loftet. Ja så er det en anden snak.
Til gengæld er arbejdet frit. Lønnen er god. Og kan man forliges med lofterne, er det egentlig hyggeligt at sidde i mørket og høre podcast eller lydbog. Det gør jeg ihvertfald
Et hus tager halvanden til 2 timer. Vi laver typisk 3 huse om dagen. Derudover står man selv for at læsse.
Mht Sjælland, kan det også sagtens være at man kører over fra Jylland Mandag og hjem Torsdag. Det gør vi selv nu. Jeg har pt 4 biler. 2 Scania R410. 1 MB Actros 1845 og 1 Volvo FH12 460 hk.
Der er masser af huse. Tror vi skal isolere i omegnen af 3.000 nye huse i år. ?? så der er mulighed for at have mange timer. Vognmand eller andre med eget CVR vil også være super.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Indblæser/isolatør/chauffør

Annonce