{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

Spørgsmål fra en studerende. {{forumTopicSubject}}

Hej LG

Jeg er en miljøteknologstuderende, der skriver opgave om en virksomheds affaldshåndtering. Jeg skal komme med forbedringer til affaldshåndteringen, og i den forbindelser er det jo vigtigt at have transporten med ind over. Jeg har dog ikke haft held med de transportvirksomheder jeg har kontaktet. Derfor håber jeg at I herinde, kan/vil svare på mine 2 spørgsmål.

1. Hvad vil det koste at få kørt en container (med murebrokker) fra 8450 Hammel til 5700 Svendborg (strækning på ca. 190 km.)

2. Hvad vil det koste at få kørt en container (med murebrokker, betonbrokker, og andet relateret byggeaffald) fra 8450 Hammel til 8900 Randers (strækning på ca. 35 km.)

Det behøver ikke at være et helt præcist bud, men et "sådan-ca." bud vil være fint.

Jeg håber I vil hjælpe!

PS. Beklager hvis noget af det jeg har skrevet lyder fjollet, eller hvis jeg har glemt noget helt essentielt. Jeg er med stor sandsynlighed ikke ordentligt indført i logistik terminologien.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål fra en studerende.
  • #1   30. nov 2020 Jeg ville ærligt ringe til en vognmand eller 2 i området og sige du har et skole projekt og om de hurtigt lige har ca tal og så tage gennemsnittet af deres priser.

    Som chauffør kender man ikke nødvendigvis vognmandens kilometer/timepriser og evt prisen på leje af en container og det så svært



    Jeg har fx siddet ved et firma hvor EN palle 120*80*100 kostede 800 kr fra Padborg til Kolding men hende jeg gik på skole med sagde at et full load (33 paller) hos hende samme strækning kostede ca 5000 kr


  • Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    feb 2021

    Følger: 3 Svar: 2
    #2   3. feb 2021 Hej Morten

    Måske det kunne hjælpe dig at kontakte https://skrotbil.net/? Jeg kender dem, og de er altid ret flinke, når jeg ringer til dem. De vil måske være villige til at hjælpe.

    Held og lykke med projektet!


Kommentér på:
Spørgsmål fra en studerende.

Annonce