{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Hej lastbilgalleri
Jeg er igang med et projekt om eksport så ville høre om der var nogle her inde som køre det eller har kørt det eller bare ved en del om det.
Mine spørgsmål er:
Hvad for en form for sikkerhed skal man have med??
Hvad for man i løn?
Hvad er overinskomsten for eksportchauffør?
Hvilken overvejelser skal man have når man køre det?!

Der kommer flere spørgsmål hen af vejen smiley håber nogle kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp..
  • #1   12. maj 2011 Projekt om eksport. DEt ikk svært at lave en bedre overskrift!!!!!!!

  • #2   12. maj 2011 ole O
    det har jeg gjort men ville høre virkelighedens måde at se på det. og hvis du ikke har noget godt at sige kunne du jo bare lade vær med at skrive noget. og har også kigget på 3F hjemmeside men ellers tak for hjælpen


  • #3   12. maj 2011 Snøft snøft..

  • #4   12. maj 2011 Fuck hvor er i dog gode til at bakke folk op herinde hva..

    Lau: Jeg har selv lavet et projekt, ang. at være lastbilchauffør, har lidt af hvert liggende, mht løn og overenskomster osv osv. Du må endelig skrive hvis det kan være til hjælp. smiley


  • #5   12. maj 2011 Form for sikkerhed? Hvad tænker du på her?

    Løn, da jeg kørte eksport tilbage i 2008 lå jeg på ca 12.000 udbetalt hver 14. dag incl. diæter og alt andet skrammel.

    Hvilke overvejelser man skal gøre sig? Tjah den er svær, har man en kæreste skal man nok drøfte meget med hende inden man begynder, har man børn skal man huske på at den tid man er væk hjemmefra aldrig kommer igen. En del venner vil også falde fra, og man skal kunne holde sig selv ud..
    Jeg har selv planer om at jeg skal ud og køre eksport igen, forhåbentlig noget Sverige, men ellers noget sydgående igen, og jeg nyder virkelig at køre eksport...


Kommentér på:
Hjælp..

Annonce