{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Mega mobil kran!!

7.129 visninger | Oprettet:

Vil lige dele mine billeder af en kæmpe mobil-kran som jeg fald for i danmark.

christoffer t
| 0 år | Oprettet: 14. dec 2010


Kommentér på:
Mega mobil kran!!
  •   24. dec 2010 Mmmææææhhhhh .

    Tjoh, den syntes jeg nu nok de gør, men ja, det meste af tiden bruger de på at sætte vindmøller op, men de laver jo ikke KUN det.. Så alsidige er de jo nok..

    Og desuden, hvis der ikke var et marked for sådan en kran, fandtes de heller ikke (:


  •   24. dec 2010 brammer nej langt fra men jeg kan køre med en 54m vindmøllevinge det kan den kran der ikke det jeg mener er man får meget alsidig job med en lastbilmonteret

  •   24. dec 2010 Mmmææææhhhhh .

    Okay, det var lidt en vild sammenligning det der, men okay.. :b
    Kan du så feks smide 100 tons ud på 64m med din kran feks? smiley
    Når nu vi er ude i den slags sammenligninger..


  •   24. dec 2010 Brammer jo for det tar alt for lang tid at regge til og fra igen og det tar tid nej ejeg er godt tilfræds med at køre lastbilmonteret for det er hurtig og du kan lave meget andet sjov med sådan en men okay det kunne være sjov at prøve et løft eller to

  •   24. dec 2010 Mmmææææhhhhh .

    Nej den er da ej, ikke når du kommer op i den str (:


  •   24. dec 2010 tænkte nok det er nu en fin kran men den er alt for bøvlet at ha med at gøre

  •   24. dec 2010 Mmmææææhhhhh .

    Det er også den samme.. smiley


  •   23. dec 2010 den er da magen til de to kraner totalwind har

  •   15. dec 2010 Det er han desværre.. Men ja, sådan er det jo når man går på pension.. :s

  •   14. dec 2010 Brammer...

    Nej det havde jeg ikke hørt... smiley


  •   14. dec 2010 Ja, der er MJ, Anker og skrigeren.. Ved ikke om du har hørt svend åge er afgået ved døden? /:

  •   14. dec 2010 Brammer...

    Er der egentlig flere af de "gamle" gutter tilbage udover Ulrik..? smiley


  •   14. dec 2010 Okay cool, er selv i Rødovre som lærling smiley

  •   14. dec 2010 Jeg var i Århus afdelingen...

    Havde først 50t liebherr "beta"

    Derefter kørte jeg køreplader i ca 4 år, og sluttede af med 70t Liebherr "beth"


  •   14. dec 2010 Hehe, nej self er det ikke en del af BMS og Krangården, men det hedder sig det er et datter selskab da Engaard jo ejer begge dele smiley
    Men hvilken afd af BMS var du i ??


  •   14. dec 2010 Brammer...

    Du har 200% ret i hvert et ord, og dog....Så vidt jeg husker kom KR WIND ikke med i fusionen mellem BMS og Kranringen... Jeg kan godt huske det var mammoet der var med i KR WIND nu du siger det...

    Og ja selvfølgelig er det pga 10 års eftersynet...Den tænkte jeg ikke på, men nu er det jo også ved at være 5 år siden jeg var ved BMS, og når man ikke roder med det til dagligt længere tænker man jo ikke så meget over den slags bagateller...haha smiley


  •   14. dec 2010 Og forresten så kan den læsses med 250 tons kontra vægt, og skal den rigtig løfte kan du rigge yderligere 560 tons ballast til smiley

  •   14. dec 2010 Hey hey, Michaek du har delvist ret, for det er en sammenslutning mellem 2 firmaer, på den ene side står Engaard Gruppen som ejer 50% af firmaet, og som står for den daglige ledelse og styring af firmaet.. Og så er det et datterselskab til BMS/Krangården.

    Den anden ejer i det selskab er kranfirmaet Mammoet som ligger i Holland, de ejer også 50% af selskabet.. Udover det deler de også aktier i BMT, også kendt som brande maskin transport.. altså igen en 50/50 ordning..

    Grunden til at den er på tyske plader er ikke noget med ejerskab at gøre, da alle kranerne høre hjemme oppe i aalborg, men dette gør man fordi alle kraner i DK skal prøve belastes en gang min hver 12 måned, og fordi der skal laves 10 år's eftersyn på alle kraner i Danmark hvor kranerne skal skilles ad i atomer og gennemlyses, da dette er en meget bekostelig affære plejer man at sælge kranerne udenlands efter 10 år, men for en kran til 35 mil og op efter kan det bedre betale sig at få dem reg på tyske plader og så springe de eftersyn over.. Det derfor de på tyske plader.. smiley

    Og de køre kun med 12 tons aksel tryk, så nej det ikke derfor smiley


  •   14. dec 2010 Nej det har ikke noget med det at gøre, for det ændrer intet... Hvorfor den er tysk indregistreret ved jeg ikke,

  •   14. dec 2010 Oka troede det var tysk.. bilen er tysk inregistret men det kan måske ha noget med vægten at gøre..

  •   14. dec 2010 Den er heftig.....Dog er KR WIND ikke et tysk firma, men pære dansk... Det blev startet af Brdr Engaard der ejede Kranringen..

Annonce