{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træf i foråret
  • #1   11. dec 2014 Hold da kæft en tilstrømning....
    Hvis nu jeg nævner at der allerede nu.... Er 2 US Trucks, Boxit Bilen, Æ vognmand fra Brande og Lærlingen (Eller Prospect...) Nogle lysegrønne vabisser, lidt metalblåt med motiver, muligvis lidt picasso inspireret Volvo, og en stor håndfuld feststemte chauffører der kommer.
    Der er arrangeret en stor kørefast (Stabilt-grus) plads i Kolding.
    Der er aftalt at der vil være en gril-bar på pladsen, der bliver vaskemulighed, der vil blive bad og toilet.
    Bajere og mad.
    Og lastbiler....
    Kon nu frisk.


  • #2   9. jan 2015 Så kommer jeg forbi med æ' Volle! Hvor og hvornår har I planer om, Rene P?

  • #3   10. jan 2015 Der er ikke fastlagt nogen dato endnu. Da der ikke rigtigt er nogen der melder ind med hvornår det ville passe dem bedst...
    Men det ville jo være en oplagt chance til at "teste" formen inden de store træf i ind- og ud-land.


  • #4   10. jan 2015 Nu ved jeg ikke om drengene i padborg holder noget i år, men det plejer at være hvert andet år omkring storebededag's weekenden, og da det sidst var i 2013 så må det jo være i år der er træf igen... eller kan jeg ikke lige huske hvad der ellers ligger først på sæson'en

  • #5   11. jan 2015 Jeg har aldrig selv deltaget i træf, så jeg er nok mest en medløber i år. Men jeg vil da holde mig opdateret på området, og se frem til at deltage med jer.

Kommentér på:
Træf i foråret

Annonce