{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.157 visninger | Oprettet:

GL ESTRUP 2011 {{forumTopicSubject}}

Gl Estrup 2011
kom med idé til hva vi kan gøre beder..
Kan sige vi har fåret WC BAD med varmt vand det bliver sat op ved indnifomason teltet
ang maden lørdag aften ved jeg ikke hva det bliver i nu.
OG der skulle være nok af den i år også... det har vi da fåret af vide der skulle ellers stå vi selv for noget..

OG DET KOSTER IKKE NOGET AT KOMME OG UDSTILLE SIN LASTBIL...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GL ESTRUP 2011
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #1   12. jan 2011 Så skal vi dælme se på nogen lastbiler Gjesing smiley

  • #2   12. jan 2011 Hvad med at lave konkurrencer ligesom CB jamboree i 80´erne....Det kunne jo være hjulskift eller læsning af paller, eller kran konkurrencer eller hvad ved jeg....

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #3   12. jan 2011 Mihael K

    Ja det vil ikke være tosset, gad vide om det kommer på det nye jamboree til August


  • #5   13. jan 2011 Gl Estrup? Hvor ligger det? Googlede det i aftes, men kom kun ind på en gammel gårds side, og der stod der intet om lastbiler :o/

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #6   13. jan 2011 Det er fordi det er i forbindelse med en årlig landbrugsmesse den sidste weekend i maj

  • #7   13. jan 2011 ahhhhh ja så blev man jo det klogere hehe...

  • #8   13. jan 2011 det er ved auning imellem randers og grenå..

  • #9   13. jan 2011 michael k det prøver vi også på om vi kan lave..


  • #10   13. jan 2011 GJESING....

    Fint nok....Det er altid lidt sjovere hvis der sker noget i løbet af dagen som man kan grine lidt af... smiley


  • #11   13. jan 2011 ja men folk der kommer skal også være med på det...

  • #12   13. jan 2011 jeg skal i hvert fald nok være der som jeg plejer.

  • #13   14. jan 2011 Jeg syntes arrangørene skal prøve og være mere åbne overfor alle (også på en søndag) i stedet for at være sådan hvordan skal jeg sige det.. arogante og snobbede.!

    ellers er det et hamrende godt shows!


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #14   14. jan 2011 Rasmus H, så må vi håbe at du ikke får problemer med bilen i år som du gjorde sidste år smiley

  • #15   15. jan 2011 kommer an på hva stort er der kommer ca 60 70 biler..

  • #16   18. jan 2011 Truckerinden:
    Når du kommer med sådan en kommentar om at de er arrogante og snobbede, så kunne en grund til hvorfor du syns det også komme ? smiley


  • #17   18. jan 2011 Patrick G

    Generalt syntes jeg at det er et rigtig godt show..!
    Claus og jeg har jo også selv været derude og udstile med lastbilen forrig år og har snakket med både lena og kurt samt en der hedder mona nogle af hovedarrangørene eller hvad skal man kalde det for lastbilafdelingen ..! også i årets løb og efter showet derude forrig år ..
    Så blev der sørme gl estrup sidste år og der var jeg derude om søndagen sammen med min far og jeg gik hen til lena, kurt, mona og faktisk også gjesing som alle sad i camping telt for at sige hej og der kunne de forskellige knap nok sige hej .. ! og sådan noget fis gider jeg ikke! vil man være arrangøre af et show er man på 24 timer i døgnet i de 3 dage det nu engang er der..! Og sådan er det bare.:! Så skal man ikke lige pludselig fordi man ikke udstiller der komme og spille kong hellig og ikke knap sige hej til en ..! Det er mit liv simpelthen for kort til! og sådan noget gider jeg ikke bruge min tid på !
    Jeg ved der var flere der var skuffet over søndagen's opførsel og det er fuldstændig lige meget om det er regnvejr, gråvejr eller solskin kom frem ogvis hvem man er og sig hej til folk det er sku den eneste rigtige måde og gøre tingene på hvis det skal fungere.! det er bare min holdning

    Men egentlig utoligt det er dig patrick der kommentere den at det ikke er gjesing selv!


  • #18   18. jan 2011 Grunden til jeg kommenterer den er simpelthen af ren nysgerrighed smiley

  • #19   19. jan 2011 Patrick G

    Jamen det er os rigtig fint smiley undrede mig over den havde fået lov at stå der så længe uden nogen kommenterede den faktisk ..!
    og det er måske os lidt underligt at gjesing som er mere eller midnre med arrangør som gerne vil have ting de kan lave om vælger og svare på de andres indlæg og ikke mit !

    Men jeg vil sige i sin helhed er showet rigtig godt og hyggeligt!


  • #20   22. jan 2011 Truckerinden .
    jeg sage hej den søndag selv om jeg ikke hviste hvem du var.
    men er der ikke også noget med din opførsel/den måde du kom på.. det år dig og claus var med noget men nogen bilder du tog du lovet og sende til os som du hade taget af bilen.
    og jeg er ikke på nettet hver dag som regel en gang om ugen hvis jeg kan nå det.. og så det ikke altid jeg når og svare på alting..


  • #21   22. jan 2011 gjesing:
    jeg skulle meget gerne have sendt ud til alle.! første afsendelse jeg sendte ud til folk det blev væk i posten fandt jeg ud af efter 1 uge da jeg spurgte nogle folk om de havde modtaget og så sendte jeg igen ud til alle der havde bestilt billeder..!
    Den måde jeg kom på ? den vil jeg da gerne have uddybet..
    for du er måske undskyldt fordi du ikke sådan lige har kunnet genkende mig i forhold til billedet på BG men lena og de andre ved udemærket hvem jeg er..! Og jeg kom bare hen for at sige hej og spørge om det havde været godt show.. men det var der ingen respons på og så gik jeg min vej ret hurtigt igen!


  • #22   27. mar 2011 Hvor og hvornår skal man tilmelde sig ???

  • #23   27. mar 2011 Hmm... ku da godt være man skulle overveje det, men igen, kun hvis ivecoen er skiftet ud... gider ikk have den trætte gamle legoklods med rundt på shows

  • #24   8. apr 2011 i kan tilmelde jer hos mig på
    gjesing.morten@jubii.dk
    skiv hva i kommer med af bil og hvem i er...


  • #25   30. apr 2011 GJESING.
    Har sendt dig en mail


  • #26   30. apr 2011 gjesing er din fatter også en gjesing

  • #27   30. apr 2011 truckerinden.
    vil måske tage arangørene lidt i forsvar hvis de sidder i en campingvogn kunne det jo være det var for at få lidt ro, ikke for at være arogant men fordi der var nogle ting de skulle have styr på eller bare for at slappe af det kan de jo også have brug for nogle gange hvis de skulle tage godt i mod alle der kom rendende nå de sad der kunne de jo lige så godt sidde sig på en campingstol midt på pladsen med et stort skilt med hvem de var


  • #28   30. apr 2011 Martin P

    Det er bare sjovt året før der kunne de godt snakke med alt og alle og pludselig var der bare iskoldt og man kunne knap sige hej!
    Det er sjovt som folk kan ændre sig på et år!
    Det kan godt være man sætter sig ind for at få ro men man må forvente at der kommer folk rendene og hvis det er nogle det er et års tid siden man har set dem og de har haft skrevet dagen før på nettet de glæder sig i privat besked til og se en! og man så bare får den arogante der det gider jeg ikke! og jeg besøger ikke gl. estrup i år!
    Vil man være arrangør må man os forvente folk når det har været en succes i mange år! sådan er det altså! det er sku ingen undskyldning !
    Har selv været med til og arrangere en del ting og når man lige satte sig ned for at få ro et øjeblik så var der folk igen og sådan er livet ellers skal man ikke være arrangør!


  • #29   30. apr 2011 jamen det er en del hen af vejen men men man skal huske at der kunne have været flere grunde til det men truckerinden det var også bare at der jo kunne være der var en grund sagde jo ikke om det var grunden til din galle jo det er der jo kun dem der kan udtale sig om..
    og jo jo jeg har skal også været med til at arrangere for ting der har været lidt større ind en børnefødselsdag og nå vi lige gik for os selv var det fordi vi skulle snakke om noget vi gerne ville kunne være i fred til også var der dem som vidste at vis de skulle have fat i os kunne de ringe og kun hvis det var vigtigt i den til og ikke bare for at sige hej


  • #30   1. maj 2011 martin p
    ja han er også en gjesing..


  • #31   1. maj 2011 gjesing dét skulle vill ikke være han fra auning trætransport

  • #32   2. maj 2011 Martin P

    nu kender jeg dem sådan okay som der arrangere det har været på gl. estrup i mange år i træk og det er sjovt når de normalt godt har kunnet hilse og sige hej osv.!
    og humøret plejer og være højt også om søndagen..!
    jeg syntes ikke det er nogen undskyldning uanset hvad!


  • #33   2. maj 2011 truckerinden jamen jeg kan skam heller kle forsvare dem dét må de da selv gøre jeg sagde bare at dét kunne være grundene:) hva hvordan gik dét med claus og finden arbejde




  • #34   8. maj 2011 jo det er ham fra att

  • #35   10. maj 2011 gjesing hi hi ja regnede jeg også med der er jo ikke så mange af den slags hi hi

Kommentér på:
GL ESTRUP 2011

Annonce