{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Mikkel F
Mikkel F
Tilmeldt:
27. mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Bedste varevogn (stabil) {{forumTopicSubject}}

Hej LG.

Jeg vil høre jer om hvilke varevogn der er mest stabil til transport hvor motor og gearkasse stadig køre som det skal efter 200,000 km.

Rust og udseende er underordnet, den skal bare kunne køre stabilt fra a til b

Rundt i DK og lidt ture mod Holland.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste varevogn (stabil)
  • #1   27. mar 2015 Har god erfaring med Mercedes sprinter

  • #2   28. mar 2015 Jeg har kørt meget på små biler og har samtidig været alle mærkerne rundt.

    Mercedes er klart den bedste bil mht. komfort og stabilitet.
    Jeg har aldrig haft problemer på de Sprintere som jeg har kørt på.
    IVECO bliver du træt af. (MEGET TRÆT)

    Citroén, Peugeot, Opel osv..... Livet er for kort til en lort.... smiley


  • Mikkel F
    Mikkel F Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   29. mar 2015 Kim hvordan tænker du træt af Iveco ?

    hvordan med brændstof økonomien i mercedes ?

    og er vito noget hæ eller bare fordomme?


  • Kent  G
    Kent G Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 46
    #4   29. mar 2015 Iveco er altså en stabil varevogn, der skal nok lidt plade til engang i mellem, men det skal der jo også til en sprinter. Jeg ville ikke være bange for at købe en Iveco (nok også det eneste jeg ville kæbe fra det land).

  • #5   30. mar 2015 Brændstof økonomien i en sprinter går utrolig meget an på dine køre egenskaber. Har fået en af de nye sprinter med 7 trin automat gear kasse til at løbe 11 km på literen

  • #6   1. apr 2015 Jeg har præsteret at køre 13km/l. I en lille sprinter.
    Iveco er stabil nok motormæssigt men Hvad med alt det andet de kommer til at fejle?
    Vito kan jeg ikke udtale mig om.
    Men har hørt at de ruster for et godt ord


  • Berndt K
    Berndt K Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   1. apr 2015 Nu er mine erfaringer godt nok fra taxa verdenen, men det er jo reelt set samme biler som håndværkerne når vi snakker storvogn.

    Hold dig ihvertfald fra en sprinter 316, kører i en til daglig, og selvom det er en dejlig bil med 5cyl og 7 gear automat, så er den alt for dyr i service og stilstand.

    Mercedes påstår at den kan køre 120.000 mellem service, og 60.000 mellem olieskift, men realiteten er, at vi er inde for hver ca 20.000km til service, og det er ud fra servicetælleren i bilen, som godt nok starter ud på 60.000 hver gang, men tæller så 3x så hurtigt ned som bilen reelt kører.
    og generelt er alt for dårligt på bilen, har lige været oppe og få skiftet kardan, og bilen har kun kørt 165.000km på 1½ år, det burde kunne holde længere.

    Og generelt alt for mange småting der hele tiden er galt med den model.

    Ducato er blevet nogle rigtig fine biler, og de er ikke nær så tit på værksted som mercedesne her i byen.


Kommentér på:
Bedste varevogn (stabil)

Annonce