{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Strømudtag/cigarstik {{forumTopicSubject}}

Godaften..

Har et spørgsmål angående det strømudtag der sidder ovre ved passagersiden på nyere scania, de slukker jo som bekendt ikke når bilen gør, og jeg har lidt i tankerne at smide en gps til det stik, er der nogen der ved om batteriet kan drænes af det eller om der er en sikkerhed indbygget, og hvis den kan dræne batteriet, om vi så snakker en dag, uge, måned.. Pft og god påske smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strømudtag/cigarstik
  • #1   31. mar 2013 Min Gps kører derpå og laderen til mobilen også, den kan ihvertfald klarer 5 dage uden bilen har kørt, smiley det så lidt strøm det tager iforhold til man kan holde med pos. lyset og bruge liften i over en time med slukket motor smiley

  • #2   31. mar 2013 Okay, jamen det lyder jo som om at det ikke er noget at være nervøs for så smiley mange tak for svaret smiley

  • #3   31. mar 2013 Nej det tror jeg ikk du har behov for, og det var så lidt smiley

  • #4   1. apr 2013 I Min nye MAN der har jeg smidt et relæ i og så taget styre strøm fra mit positions lys som osse går til mit gejlerlys, og så har jeg ført en ledning op i rummet ved min fartskriver og monteret et strømudtag der inde bag ved. Og så har jeg ført ledningen til min gps ned under listen ved forruden hen til A stolpen og så videre op til det stik, så har jeg ikke en dum ledning og ligge og dingle i bilen og den tænder og slukker sammen med bilen

  • #5   1. apr 2013 Det lyder sgu ret snedigt, især hvis gpsen sidder til venstre for rattet :-).. Dog sidder min gps i midten, se evt billedet.. Dog er der heller ingen dinglende ledninger i min smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Strømudtag/cigarstik

Annonce