{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernlygter på volvo FH
  • #1   31. jul 2012 jow det kan man... hvis begge hold fjernlygter nede i forlygterne lyser samtidigt på lang lys både i lang lys og lang lys + så virker de extra på taget også når man blinker... Dette er på en version 2... Men hvordan det tilsluttes ved jeg ikke men det virkede på vores pladstrækker

  • #2   31. jul 2012 Lytter også med...

    Men det er noget med at forbinde styrerstrømmen...

    Men lige præcis hvordan man gør, ved jeg ikke...


  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #3   31. jul 2012 Det kan det. Kræver bare du kan trække lidt ledninger. lige som roterblink med på overhalingslys.


  • #4   31. jul 2012 Jan : Har du en detaljeret forklaring på hvordan man gør det??

  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   31. jul 2012 Et par ledninger og et relæ gør meget ved roterblinkende. hvad fjern lys som kun virker på + skal strømmen til kontakt og relæ lige ændres lidt. MVH Volvo Mekaniker.

  • #7   1. aug 2012 men husk kun 4 lygter må tændesamtidig:)

  • #8   1. aug 2012 Altså den hurtige måde lige i mit hoved, er at finde ud af hvor der bliver lagt strøm på, når kontakten står helt til højre, og så tage strømmen fra pos. lys og smide på der.. Men om det er den helt rigtige skal jeg ikke lige kunne sige, evt lav det med et relæ så det er mere rigtigt smiley

Kommentér på:
Fjernlygter på volvo FH

Annonce