{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.490 visninger | Oprettet:

Kaffemaskine {{forumTopicSubject}}

Hej !

Nu får jeg snart en ny G480 med mellem-dag førerhus.
Jeg har en kaffemaskine fra min "gamle" p380 - lang som
er monteret originalt (mener den hedder Wabco - kaffemaskinen)

Nogen der ved om det er lige til at flytte over ?
Nogen der ved om det er forberedt til kaffemaskine i sikringsboksen ?

Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaffemaskine
  • #1   20. feb 2012 Først og fremmest er kaffemaskinen ligeglad hvilket førehus den skal instaleres i... så ja .. det er bare at flytte den over...

    Dernæst skal der relativt kraftige ledninger til en kaffemaskine.. den bruger tros alt noget "power" ...
    Personligt ville jeg nok lige forhører mig hos Scania, hvilken sikringsgruppe de ville anbefale at du tog strømmen fra...
    Evt. kører forbi og lade dem peje den ud for dig, så du ikke gjorde noget forkert...

    muligvis... vil din vognmand muligvis nok sige at de skal trække ledninger, for ikke at der bliver problemer med garentien senere...

    (så de ikke kan komme og prokke sig når ledningsnettet brænder, "det har i selv rodet med")


  • #2   20. feb 2012 Der i øvrigit et beslag, originalt til Scania II instrumentborde, som passer til en kaffemaskine, modellen uden termokanden.

    Jeg kan lige tage et billede af den og give dig varenummeret, da jeg alligevel skal rive kaffemaskinen ud af min for at montere en Nespresso...


  • #3   20. feb 2012 den plejer og ha sin egen 30amp sikring og så skal den bare på hovedledningen som kommer op til sikringsboksen.

  • #4   20. feb 2012 Har talt med Scania i dag som skal ha bilen når Sawo er færdig med den.
    Hvis jeg stiller den brugte kaffemaskine i førerhuset så monterer de den for mig når de alligevel skal i gang med diverse el-arbejde på bilen.

    Philip : vil gerne se et billede af beslaget. Den er monteret i min "gamle" nu men står
    på motorkassen. Jeg kan umiddelbart ikke se noget beslag eller hvordan den i det hele taget er monteret fast.

    Allan


  • #5   20. feb 2012 Den sidder på siden af instrumentbordet, nok lidt nemmere når man ser det på et billede... smiley

  • #6   21. feb 2012 Den hedder 1883382...

    Hvis du lige sender mig din mail på en PM, så sender jeg billeder retur...


Kommentér på:
Kaffemaskine

Annonce