{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Afmontering af sæde {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Da mit sæde, det stykke jeg sidder på, er gået hen og blevet slidt, vil jeg tage det af og smide det til en polstrer og få det betrukket om.
Så mit spørgsmål er om der er nogen der har prøvet at pille den del af? og skal hele sædet af for det?
For vil nemlig bare lige tage den fra passagersiden indtil den anden kommer tilbage igen. smiley

Hov, lige siges at det er en Volvo FM ver.3.:)


Kommentarer på:  Afmontering af sæde
  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #1   26. jun 2015 Normalt kan man da bare trække sædebunden af, det kan du i hvert fald i en actros.
    Der sidder et håndtag til at justere sædebunden frem/tilbage. Aktiverer du håndtaget kan du trække hele sædebunden forud af selve sædet


  • #2   26. jun 2015 Super.. Fedt... Det ska da lige prøves a i weekenden.. I hvert fald træls stoffet ryger a smiley

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    apr 2011

    Svar: 47
    #3   27. jun 2015 Jeg ved ikke om det virker på en Volvo, men fik engang sædebunden skiftet i en actros da en afløser både havde valgt at ryge i min bil og samtidig brænde hul i sædet smiley

    Men selve operationen tog vel 10 sekunder. Du skal dog lige være opmærksom på at der formentlig sidder en ledning til sædevarmen, men det er bare et multistik du lige skal "klikke" af


  • #5   28. jun 2015 Hvis det er elsæde så sidder det bare i 4 clips og du skal bare hive op i det for at det slipper.

    Er det et almindeligt sæde skal du tage fat i håndtaget og køre sædebunden helt frem, når den er helt fremme trykker du håndtaget til siden og sædebunden kan lige trækkes de sidste 2 cm frem og den slipper smiley


Kommentér på:
Afmontering af sæde

Annonce