{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Allan B
Allan B
Tilmeldt:
17. okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

27 mm krom cover til en hjulbolt {{forumTopicSubject}}

Bedford J6 i forsvaret og en enkelt weekend som co- driver på en Scania 143 forvogn/hænger i starten af 90'erne er det tætteste jeg kommer et tilhørsforhold til denne side.

Til gengæld går meget tid med at køre MC, og nu kommer det:

Jeg skal bruge sådan en ting som cover for min tændingsnøgle, så hele tændingslåsen er dækket af krom, men hvor kan jeg købe sådan en?
Hjælp modtages med TAK smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  27 mm krom cover til en hjulbolt
  • Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #1   19. okt 2014 139 har set mit opslag, men ikke eet svar!!!!! smiley
    I kunne fandeme lære noget af motorcykelgalleriet.
    Der kommer der svar og tilbud om hjælp med det samme. smiley
    Der er i alt fald ikke 139 bikere, der læser om hjælp uden at flere kommer med et løsningsforslag.
    Ved godt, at nu sker der slet ikke noget, men det må jeg leve med smiley
    Hyg allesammen smiley


  • #2   19. okt 2014 Jeg vil gerne komme med 2 ting.

    1. Her på siden har vi kæmpet i lang lang tid med, at hvis man ikke har noget seriøst at svare til et givent indlæg. Så skal man ladevære at komme med noget.
    Dette kan have lidt med det at gøre du ikke har fået noget svar.

    2. Jeg ved ikke om du har fuldstændig misforstået konceptet omkring, bilgalleri, lastbilgalleri, scootergalleri OG MOTORCYKELGALLERI!
    Da du søger et eller andet crap til en MC, og laver opslaget på lastbilgalleri. Og du enda starter med et indlæg omkring dit minimale tilhørsforhold her til, da er der nok ikke rigtig nogen af mine "trucker kollegaer" som tager dig seriøst. Og når du så oven i. Købet kommer med en klagesang over folk ikke gider svare,
    Ja så sidder de sku og griner ad dig bag skærmen.

    Gå over på mc galleri hvor du høre til, blandt alle de andre tosser som svare med alverdens latterlige kommentar uden relevans til emnet!


  • Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #3   19. okt 2014 Hej Søren

    OK, så kan man altså fået svar fra jer.
    Jeb, jeg har misforstået konceptet. Jeg troede, at hvis man havde en udfordring
    omkring dele til en lastbil, ja så kunne man bruge denne side, ligesom hvis man havde et spørgsmål omkring dele til en båd, ja så spurgte man der.

    Så når jeg skal bruge et cover, som jeg kun har set på forhjulet af en lastbil, ja så mente jeg det var det rigtige sted at spørge.

    Men det var det så ikke, og du kan så roligt grine videre af mig.
    Jeg ved ikke hvor du har dine fordomme fra omkring bikere, men heller en masse gode forslag, hvoraf kun nogle få kan anvendes, end intet svar.
    Men her vi så af forskelig opfattelse.


    Tak for dit svar og mange hilsner herfra
    Allan


  • Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   19. okt 2014 ...... i øvrigt mener jeg at kunne se på mange lastbiler på gaden og til shows, at mange truckere er lige så skudt i hovedet som mange bikere med hensyn til krom og geil, undertegnede inklusive, så at 139 af jer ikke ved hvor man kan finde et cover til en hjulbolt........ nej, den holde ikke.

  • Ravn
    Ravn Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Svar: 9
    #5   19. okt 2014 Uden jeg ved det med sikkerhed, så ville jeg tro at hvis du kører ind til det lokale scania værksted og spørger, så kan de sikkert hjælpe. Held og lykke med jagten.

  • #6   19. okt 2014 Du skulle have haft smidt dit indlæg i off topic i stedet for... Der er alle spørgsmål velkommen som ikk om handler ladtbiler...





  • Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #7   19. okt 2014 Tak for svarene Ravn og Dan H.

    Jeg prøvede telefonisk hos Scania i Ishøj, men blev ikke meget klogere.
    Nu viser det sig, at nogle Land Rovere kører med 27 mm hjulbolte, og der til kan man få et alu cover.
    Sådan et har jeg bestilt, og håber at være i havn med udfordringen.

    Tak igen smiley


  • Allan B
    Allan B Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   19. okt 2014 OK Søren, heldigvis er det ikke alle, der deler din opfattelse af hjælpsomhed, eller mangel på samme. Rare mennesker findes overalt, også på "trucker- galleriet".

    I øvrigt hyggeligt at blive irettesat af en freak (det kalder du vist dig selv), der fyldte sin første lorteble 10 år efter jeg havde "brættet fuldt" på kørekortet. smiley


Kommentér på:
27 mm krom cover til en hjulbolt

Annonce