{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.437 visninger | Oprettet:

Lygtebøjle på taget af Fm'er {{forumTopicSubject}}

Hej

Nogen der har erfaring/ved om det er til at montere sådan en lygte bøjle på taget som det her:
http://www.lastbilgalleri.dk/galleri/1126-volvo_fm_500

Er det til selv at gøre? Skal der laves huller i taget eller hvordan sidder den fast?

Hvor er det evt til at komme til sådan en for penge henne? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lygtebøjle på taget af Fm'er
  • #1   26. jan 2014 det nemeste er ved volvo men det er også det dyreste men så er det gjordt korrekt .kender ikke nogen der selv har har prøvet

  • #2   27. jan 2014 Hejsa Lund...

    Du skal ha fat i en lygtebøjle til en fladtaget/Globetrotter.

    Den fra en XL'er passer ikke på..

    Og du skruer den fast med 8 skruer...

    Måske der allerede er trukket en ledning op til lys til bøjlen.

    Men ellers er det da til at lave selv. Men det kræver en hel dags arbejde.

    Og bedst hvis I er 2 til det...

    Hvis du vil vide lidt om det, så fang mig i en PB besked.

    Evt. med et nummer....


  • #3   27. jan 2014 Der er lige præcis 0 huller på taget til det. Den skal ligges op og så mærkes op og sættes fast med gevind nitter smiley

    Du kan se hurtigt om den er forberedt derop med strøm hvis der ligger et eller to stik der går igennem en stor sort gennemføring hvor der er plads til 5 ledninger i.

    Jeg kan evt tilbyde montering, men det er i Nordjylland smiley


  • #4   27. jan 2014 Børge m - jamen er det jo egentlig med mange ting, men som du også siger, nok noget dyret.. smiley

    Iceman - Sådan som du får det skrevet der, så lyder det jo meget let.. smiley
    ved ik med ledninger til taget, men der i hvert fald trukket ud til foran til 4 lys i grillen, så ku man jo bare hive dem op til taget i stedet for. Må se om jeg kan finde en bøjle, Sys bare de har en hamper pris a nye..
    Sys også det lidt træls med 4 nede foran mht til stenslag., så kan man hurtig købe sig fattig i lamper..

    morten d - jamen det var jo mange huller der var til det.. smiley Må lige se hvad enden bliver om det bare bliver til 4 nede foran eller hvad der lige sker. smiley
    du lyder lidt som en volvo man, ved du så om det er til at trække ledninger ned til lys og kamera oppe fra taget selvom bilen er plysset ? smiley


  • #5   28. jan 2014 Det kan godt være noget af et arbejde når den er plysset, men det burde kunne lade sig gøre smiley

    Ja, arbejder hos Volvo Truck Center, så lidt Volvo mand er man vel smiley


  • #6   4. feb 2014 Morten D - der jo egentlig altid noget af et arbejde ved det når det er nyt.. smiley
    men må jo bare starte i det små og så jeg kan få sat et præg på bilen., smiley


Kommentér på:
Lygtebøjle på taget af Fm'er

Annonce