{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.485 visninger | Oprettet:

Maling af solskærm. Gode råd tak {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Har tænkt mig at male min solskærm, med da den er ret udsat for grene osv med mit kørsel så tænkte jeg på at male den på bagsiden med sort maling. For synes det grimt den er så gennemsigtig at man kan se mine ledninger til fjernlygter og når jeg får sat 3 orange i midten af solskærmen.

Så tænkte hvordan det mon ville blive hvis den bare blev sort malet der omme. Så bliver det da ikke risset af. Og da jeg synes en sort solskærm vil gå ret godt med den sorte MAN front. Meeeen nu er solskærmen jo sådan røg/grøn tonet org så håbet på nogle kunne fortælle mig hvordan den ville komme til at se ud måske??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling af solskærm. Gode råd tak
  • #1   3. jan 2013 du kan godt male den på bagsiden . men tror den vil få en sort farve medd grønt skær. pga du maler den på bagsiden . bare mal den foran. min er os malet. og jeg kører Entreprenørkørsel med en kranbil . der kommer man os rigtig mange forskellige steder smiley

  • #2   3. jan 2013 Har osse tænkt på bare at tone den helt til med lygte toner.. Det bider jo godt på plastik uden at man behøver slibe først på bagsiden...men ved det sku ikke helt

  • #3   3. jan 2013 jeg havde bare malet den med alm maling. den bliver ridset ja. men det vil aldrig kun undgås med disse steder vi ligger og køre.

  • #4   3. jan 2013 Ja nok rigtig nok. Men synes bare iden med sort på bag siden lød så god. Men ellers skal jeg prøve og bliver farven for grim kan jeg jo hurtigt fjerne det igen

Kommentér på:
Maling af solskærm. Gode råd tak

Annonce