{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pifte horn
  • #1   21. aug 2012 eller 8,10.12mm som der også er på bilerne, men du kan købe en omformer som passer til div str, jeg har et T stykke med gevind på, så sætter man bare den nippel på som skal passe til slangen, for gevindet er jo samme str. smiley

  • kim l
    kim l Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 11
    #2   22. aug 2012 hvor har du det T stykke fra??

  • #3   22. aug 2012 Sådan et kan du få på de fleste værksteder der har med store køretøjer at gøre smiley

  • #4   22. aug 2012 jeg har sådan et horn...men min MAN har desværre ikke noget luft horn, kun et alm el horn som på en bil.

    hvis jeg skal smække det pifte horn på i stedet for det alm el horn, er jeg jo nød til at trække en luft slange ned til hornet med konstant strøm til, meen så vil jeg jo mene der skal noget ventil imellem som åbner for luften når jeg trykker på knappen i lastbilen.

    nogle der kan hjælpe mig lidt?


  • #5   23. aug 2012 Det er slet ikke så omstændigt!
    Du finder bare en luftslange, som ikke har noget med bremserne at gøre, det kan fx være til førerhusophæng. I værste fald kan du trække en direkte slange fra en lufttank.
    Herefter tager du bare strømmen fra det andet horn og bruger til fløjtehornet. Men det kræver jo så du er villig til at ofre det andet horn. Ellers er du nødt til at have lavet en kontakt så du kan skifte mellem de to horn.


  • #6   23. aug 2012 thomas. den klump der sidder i røven af hornet er en magnetventil som åbner og lukker ved hjælp af strøm, så hornet skal bare ha luft hele tiden, og så åbner den ventilen når du trykker på knappen og gir den strøm.. simpelt.....

  • #7   23. aug 2012 Okay skide godt..så må jeg jo igang.. Det jo lige årstid til sådan horn med alle de små sommerkjoler man møder løbe af en dag hehe

Kommentér på:
pifte horn

Annonce