{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.746 visninger | Oprettet:

gule/orange eller xenon hvide {{forumTopicSubject}}

hej folkens..

jeg er blevet fast chauffør på den bil jeg har kørt en del afløser på her for 2 mdr siden. og har da lyst til at gøre lidt ved den.. Det er en lysseblå MAN TAG med hvide staferninger på. kan bare ikke finde ud at om jeg skal smække gule dioder i dens makerningslygter i forlygterne og på toppen af taget samt i den fjern lygter på taget. og så gule pære eller folie på dens tågelygter samt forlygter eller om jeg skal kører den xenon hvide stil. synes gul er fedt på lastbiler, men ved sku ikke helt når lastbilen er blå og hvid... det er denne her

http://www.lastbilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=92


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gule/orange eller xenon hvide
  • #2   9. aug 2011 det synes jeg osse. på mange biler. men hvade lastbilen været rød-hvid-gul eller grøn...eller hvade den været gul og blå så os ja...men når den er blå og hvis så ved jeg sku ikke helt.....

    har osse tænkt på at smække gul folie på dens tågelygter og fjernlygter på taget. og så gule pioder i de små i toppen og i p-lyset i de rigtige forlygter..ved det sku bare ikke helt. om det vil se dumt ud med gul folie når bilen er slukket. med pære og dioder ses det jo kun når de tændt


  • #3   9. aug 2011 gult lys holder 100.!
    Men spørgsmålet er så hvor godt det passer til en Blå-hvid bil


  • #4   10. aug 2011 Der er jo så mange forskellige meninger.. Men jeg syntes personligt at gult lys ligner pis. Især til en bil i de farver. Jeg havde lavet hele lortet ens i "diode-hvid"..

    Syntes at Hvidt lys står meget flottere til næsten alle slags biler.. Især på røde og blå biler med hvide staferinger.


  • #5   10. aug 2011 Nej vel. Mødte godt nok om blå og hvid. i dag med gult lys og så så ikke så dumt ud enda. Men kan jo prøve med gul folie for har masser af det. Og så kan jeg jo se hvordan det ser ud. Ellers må jeg købe xenon dioder og så blå folie

  • #6   10. aug 2011 folie er et bandeord og det ligner pis når det har været varmt et stykke tid og bliver sort.

  • #7   10. aug 2011 køb da pære eller glas der passer i de farver i vil ha på bilen..

Kommentér på:
gule/orange eller xenon hvide

Annonce