{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.549 visninger | Oprettet:

Danielle R
Danielle R
Tilmeldt:
10. jul 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Airbrush Hjælp søges :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle på LBG smiley

Jeg kunne ENORMT godt tænke mig at lære at lave airbrush...
Og så ville jeg hører om der er nogen der li har et godt råd eller to... Og især vil jeg gerne hører om der findes nogen dygtige i DK man evt. kunne komme ind til i lærer.. eller noget i den stil. smiley

og skal man ha uddannelsen som autolaker for at få en fod ind for branchen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Airbrush Hjælp søges :)
  • #1   10. jul 2011 Danielle...

    Du behøver ikke have en uddannelse som lakerer, men det vil uden tvivl være en god ide hvis dine interesser er inden for speciallak, eller er det kun det kunstneriske du går efter?


  • #2   10. jul 2011 Det er sikkert heller ikke dårligt hvis man er pissego til at tegne, smiley


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   10. jul 2011 det er sådan set det kunsteriske jeg går efter ... Synes simpelthen det fedt smiley

    Har tegnet siden jeg var lille, og er go til det, så der er jeg godt med smiley


  • #4   10. jul 2011 Danielle...

    Så er der kun én vej.... Køb et startsæt og gå igang med at øve dig derhjemme.....


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #5   10. jul 2011 Har også tænkt på.. så kommer problemet bare at jeg ikke er inde i det, så aner jo ikke hvad der er godt og ikke er.. eller om man skal starte med noget billigt l*** smiley
    Og gad faktisk også godt vide om man kan øve sig på papir ?


  • #6   10. jul 2011 Gå i en hobbyforretning og tal med dem...De kan helt sikkert hjælpe dig....

    Papir tror jeg ikke er det optimale at øve sig på, men karton er ganske fint, vel og mærke glat karton...Du skal jo have noget der ikke suger så det bliver nemmere at gå overtil metal på et senere tidspunkt


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   10. jul 2011 De eneste jeg har hørt noget om er dem der har hjemmesiden CustomColors.dk . der er også en masse startsæt.. aner bar ikk hvilket man skal vælge smiley

    Har prøvet hobby forretninger, og de fleste aner ikk hvad airbrush er smiley hehe


  • #8   11. jul 2011 Customcolors kan jeg godt anbefale smiley

    mht. lærred, så tag ud og køb en hjelm fra en golf2, så sku der være lidt at øve på smiley koiter et par hundrede.


  • #9   11. jul 2011
    Danielle R
    Youtube er din ven ;o)..
    Søg Airbrush for beginners.. Så er jeg helt sikker på at der dukker nået op..

    www.co-import.dk.
    Det er længe siden at jeg har været inde på den side. Men kan se at han har fået skiftet pistolerne ud til et andet mærke..


  • #10   11. jul 2011 Danielle: kunne godt tænke mig at se noget af det du har tegnet smiley er helt vild med fede tegninger smiley

  • #11   11. jul 2011 Danielle R
    Men håber på at se resultatet.. Lær og lave kniv skarpe kanter hvor de skal være. Eksemple rundt om en person. Synes at mange der laver airbrush (selv porfesionelle) desværre ikke er så gode til det, så billede ikke for den effekt som det billede skal.
    Synes kun at der er en person der kan opnå der resultat her i skandinavien.

    sprayhill.webplus.net

    Så det ville være kanon at der kom en mere. Og især fra DK..


  • #12   11. jul 2011 Dani...

    Prøv at skrive til Steen ...
    http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=286103

    Han er skide flink og dygtig...
    (han blev nr 2. i airbrush Dk 2010.)
    (og har lavet motivet på min overkøje...)

    Jeg er sikker på han kan hjælpe dig...

    Desuden arbejder han ved Costum color i Jyderup... og er også lærer på nogle af de kursuser der bliver afholdt.


  • #13   11. jul 2011 Hvis det er det du brænder for, er det vel klart en fordel at have uddannelsen med i bagagen smiley ?

  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #14   11. jul 2011 Tak for alle de gode råd smiley kan smide nogen af mine tegninger ind på min profil nr jeg kommer hjem engang i aften. Det jeg mener med uddannelsen er at jeg gider ikk bruge en masse år på det hvis jeg li så godt kan komme igennem uden smiley men kender jo ikk til branchen i nu, så ved ikk hva det kræver smiley

  • #15   11. jul 2011 Danielle R
    Ray Hill er selvlært. Mener at han har været inde for forsikringsbranchen.
    Så Tror at der er mange der starter ligesom du. Og det kræver jo nok mest at man kan tegne og så lære at bruge pistolen rigtig.


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #16   11. jul 2011 Hvor er det altså dejligt med alle jer der gider svare smiley Til dem der vil se lidt tegninger har jeg oprettet et album på min profil med lidt af dem smiley

  • #17   24. jul 2011 Det er selvlære-metoden. Er man dygtig skal folk nok komme - uddannet eller ej... Jeg skal med glæde blive en kunde hvis du kan dit kram... smiley

  • #18   24. jul 2011 Og ellers så check ham her ud på bilgalleri. Han laver lidt af det. Jeg kender ikke manden, men har snakket lidt med ham om det... http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=177327


  • #19   24. jul 2011 Har ikke så meget forstand på hvordan man gør. Synes bare at der er mange billeder der lige mangler den sidste effekt.. Nogen skarpere kanter, hvor de selvfølgelig skal være. Har set at nogen bruger en skabelon for at fremhæve de kanter der skal være skarpe.
    Så for en del tid siden et klip på youtube hvor killerpaint dystede mod en kvinde. Helt vildt at se de to med samme type bil og hvad de fik ud af det (har lidt efter det. Også på killerpaint hjemmeside)..

    Det kan også være at jeg bare har for høje krav til hvordan det skal være. Hehe


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #20   25. jul 2011 Tak allesammen for hjælpen smiley Har tilbragt en weekend med Steen og har nu fået mit udstyr hjem, så nu det bare igang smiley

  • #21   26. jul 2011 jame så er det da bare og bide tænderne sammen...... vi glæder os da til at føge dig....

    pøj pøj


  • #22   26. jul 2011 evt tjek her....

    http://airbrushtricks.com/start/


  • Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #23   28. okt 2013 coolt ,pinstriping.dk styrer for vildt steen styrer og danielle styrer coolt nok ,måske jeg kommer til at anvende dig en dag i nogle af mine projekter ,jeg er costum mc bygger og steen har faktisk stribet min hjelm griner , hils ham hvis du møder ham ,fra søren Teil ovre fra Sverige ....lykke til ...

    profilbillede
Kommentér på:
Airbrush Hjælp søges :)

Annonce