{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

Mini Scarf {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen...

Jeg har fundet disse mini scarf fra All Ride, og tænkte jeg lige så godt kunne bestille sådan et sæt på engang, og så hænge dem i efterhånden som man kommer i de forskellige lande, selv om bilen og jeg har været i de fleste efterhånden....

PROBLEMET:
Man kan ikke få dem til at levere til DK, nogen der kender en side hvor man kan bestille et helt sæt som dette, som vil levere til DK ??

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mini Scarf
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #1   28. jul 2015 Prøv at kigge inde for EU for eksempel Tyskland eller Holland

  • #2   28. jul 2015 Benny.... Prøver lige igen.....

    Er der nogen der kender en side hvor man kan købe et sæt som dette og få det leveret i DK ?

    Jeg bad ikke om at få afvide hvilke lande der lå inden for EU's grænser smiley


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #3   28. jul 2015 Jeg mente også at du skulle kigge på webshops inde for EU da de fleste webshops inde for EU kan levere til DK

  • emil B
    emil B Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #4   29. jul 2015 Skal det være et sæt? smiley de kan købes enkeltvis i England smiley skriv hvad du skal bruge smiley

  • #5   21. aug 2015 emil B...

    Skal godt nok til UK til Oktober....

    Jamen mangler flg. lande i foruden som bilen har været i ...

    Norge
    Sverige
    Belgien
    Tjekkiet
    Slovakiet
    Ungarn
    Rumænien
    Bulgarien
    Tyrkiet
    Holland
    Frankring
    England

    smiley


  • jens j
    jens j Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 47
    #6   31. aug 2015 Jeg vil på ingen måde lyde som moralens vogter..... Det er jeg vist ikke egnet til - end ikke lovgivningens.
    Men vil bare gerne lige advare dig. Hvis Fætter Haps står på en rasteplads og vil snakke med dig, er det ret ligegyldigt hvad du har købt dem for... hverken indkøbspris eller skatter, kan tilnærmelsesvis sammenlignes med den bøde de udskriver


  • #7   23. okt 2015 Jeg ved det godt hr. moralens vogter a.k.a. Jens J smiley hehe .... - Men der er jo så meget man ikke må.... Og det er da blevet helt fint efterhånden, mangler blot stadig, Tjekkeit, Ungarn, Rumænien, Bulgarien og Tyrkiet, dem syns jeg ikke jeg kan finde....

    profilbillede
Kommentér på:
Mini Scarf

Annonce