{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De kære polakker!
  • Thomas Dybro
    Thomas Dybro Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Svar: 15
    #2   19. okt 2013 Det er da ellers et fint træk han har smiley

  • #3   19. okt 2013 Utroligt folk kan være så dumme. Istedet for at evt hjælpe ham eller ringe efter politiet så stiller man sig op og filmer det og griner af det,

  • #4   20. okt 2013 spasser så det viner !!!!!!!! Han skulle skydes

  • #6   20. okt 2013 jaer okay fair nok - men han skulle jo aldrig have haft kortet.



    Men undskyld hvis komentar er upassende Dave J.... smiley


  • #7   20. okt 2013 Om han skulle skydes eller dø ved jeg ikke, men var han min chauffør, så var han blevet fyret på stedet, jeg skulle nok selv hente bilen hjem...

    De fleste af os har prøvet at påkøre en bil, det er den slags der sker, men anden gang, der er det sgu utilgiveligt...

    JA, de dumme briter kunne bare have fjernet deres små pisæsker, men lander man sådan et sted og er bare det mindste i tvivl, så er der kun en vej frem, og det er sgu baglæns...
    Og det er uanset hvilken nationalitet man har...

    Men ja, fin vogn ellers... smiley


  • #9   21. okt 2013 Ja ja slap af....... siger bare min mening, men undskylder pænt så er der ikk mere i det...

  • #10   21. okt 2013 Jo jo Dave, men du lugter stadig... smiley smiley

    Dagen hvor der var noget vi kunne enige om skulle jo komme... Om ikke andet har vi da altid været enige om at være uenige... smiley


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #11   22. okt 2013 Hvis man ser de trucks and trailers med Eddie Stobart så jorde en af hans folk også en bil med kofangeren på traileren på en smal gade i London.

    Ham der er jo lidt mere ekstrem da han bare forsætter med hans ødelæggelse


  • #12   22. okt 2013 Som sagt, så er den første påkørsel vel "iorden", ment som at det er et hændeligt uheld, shit happends, men nummer to hvor han bakker ind i bilen, den er ikke ok...

  • #13   23. okt 2013 Nu er det ikke for at forsvare ham. Men kunne måske forstille mig at han har ramt bilen også ligesom får sat sig fast i bilen, i det han også kilet sig fast i en krog i hjørnet, også til sidst går hans verden vel bare under og han tænke lad mig komme fri koste hvad det vil også køre han bare.

  • #14   23. okt 2013 Nvz > Jamen helt sikkert, men de ter stadig utilgiveligt i min bog... smiley

Kommentér på:
De kære polakker!

Annonce