{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

ADVARSEL Gamebits.dk {{forumTopicSubject}}

Synes lige, at jeg vil bringe en lille advarsel

Jeg har købt et wirebeslag til min datters fladskærms-tv (50" / 26 kg)hos Gamebits.dk, som iflg dem, er godkendt til 50 kg..

Igår morges da hele huset sov, lyder der et brag fra hendes værelse.. Hun kommer tudende ind og siger, at tv´et er faldet ned..
Jeg står op og går ind og kigger..Ganske rigtigt, beslaget er knækket, tv´et er faldet ned og skærmen er smadret, en lampe er smadret, og der er kommet et ordentligt mærke/hak i trægulvet..

Har så haft fat i Gamebits idag, og spurgt hvad han ville gøre ved situationen, og hans svar var, at jeg kunne sende det defekte beslag ind som reklamation, og så ville jeg få et nyt, og det var det..

Så pas lidt på hvor i handler henne..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL Gamebits.dk
  • #1   3. sep 2012 det er bare ikke godt nok

  • #2   3. sep 2012 Nej, det er det sgu ikke!!! Gudskelov sad hun ikke og legede på gulvet..

  • #3   3. sep 2012 Tror du ikke det kan være forbruger styrelsen kan hjælpe dig i den sag? Tag evt biller af det hele så du kan dokumenterer det osv..

  • #4   3. sep 2012 Du kan da i hvert fald forsøge med Forbrugerstyrelsen. Men alternativt, har du så ikke en forsikring der kan dække?

  • #5   3. sep 2012 Ved ikke rigtigt, om jeg gider bruge måske to år med Forbrugerstyrelsen, før der falder en afgørelse.. Det går jo ikke liiige så stærkt med dem..

    Jow jow, jeg har en forsikring, der dækker, ingen problemer i det.. Jeg synes bare, at der for nemt sluppet af Gamebits.dk, som ikke mener det er deres problem på nogen måde, da det jo ikke er dem, der har produceret beslaget..


  • #6   3. sep 2012 Jeg tvivler på at der er mere at gøre end blot at få et nyt beslag, men jeg havde godt nok også presset på for at de skulle dækker skaderne...

  • #7   3. sep 2012 Nobody...Det´jo det, jeg mener, og jeg er da egentlig ikke særligt interesseret i at få et nyt beslag, da det tilsyneladende er noget lort, der ikke kan holde til det de lover..

  • #8   3. sep 2012 Lige præcis.... smiley

    Nu er jeg jo per defination en meget stille og rolig person smiley men jeg tror alligevel godt jeg kunne brænde sikring eller et relæ for den sags skyld hvis det skete hos mig og han kun ville erstatte beslaget..


  • #9   3. sep 2012 kan man ikke på selve indpakningen fra beslaget... mener om der ikke er en form for indpakning, så man kan se hvem der er producenten af beslaget...

    så kunne man måske prøve at kontakte dem.

    desværre tror jeg ikke du skal regne med noget andet svar fra dem, men det er da måske værd at forsøge.




  • #10   4. sep 2012 Futte... Det er et kinesisk produceret beslag, og jeg har da også fået en mail-adresse til dem af Gamebits, men hvor stor tror du lige sandsynligheden er for, at de overhovedet gider at svare??

  • #11   4. sep 2012 Pisse ærgeligt.. Men Ser den side ikke også lidt Hong-kong ud? Personligt skulle jeg ikke handle noget derinde, nej nej, det er ikke sidens ydre det handler om, meeen så lige lidt alligevel smiley

  • #12   4. sep 2012 Det er da forhandleren der skal fører sagen hos hans leverandør - ikke dig. Nu ved jeg ikke hvornår du har købt det, men burde man ikke kunne få pengene tilbage?

  • #13   5. sep 2012 jay-jay ... hmm du har nok ret....

    men det er jo i grunden også uden større betydning... din forsikring sender bare regningen videre ... når det kan bevises at det er fejl i beslaget og ikke i din brug af samme.



  • #14   5. sep 2012 Dennis V.. Er du egentlig klar over hvor mange kinøjser-dimser du "beskæftiger" dig med til hverdag, som rent faktisk er holdbare??? Kinøjser eller ej, så er det godkendt til 50 kg, så mit tv på 26 kg burde ikke være noget problem..

    Mit forsikringsselskab gør ikke krav overfor Gamebits.dk , da beløbet er for småt.


  • #15   5. sep 2012 say what??? beløb for småt??

    tv (50´) vel omkring 8000.-
    beslag ( og denne gang et ordentligt et) .. 500.-
    udskiftning af parket gulv 1000.-
    arbejds løn 2500.-

    13kilo..... løsligt... du skal jo havde det HELE med..... når de betaler....

    havde nær glemt lampen.... 500.-
    nogle ledninger skal nok også skiftes .. (antennne kabel osv,)
    og efter som du jo er en ansvarlig far.. ligger ledningerne jo ikke flydder... de var jo sat fast på væggen... så der skal også tappeseres... 500.-

    vi nærmer os altså 15kilo med hastige skridt...
    underligt forsikrings selvskab.....


  • #16   5. sep 2012 Så'n er alle forsikringsselskaber.. Der er en bagatelgrænse selskaberne imellem, den er (som jeg er blevet oplyst) på 15.000 kr, så derfor betaler de bare

  • #17   5. sep 2012 oki..... smiley ..... det var jeg ikke klar over...

Kommentér på:
ADVARSEL Gamebits.dk

Annonce