{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.097 visninger | Oprettet:

John "Scarlet" sov i går stille ind. {{forumTopicSubject}}

John "scarlet"....

Tidligere starter af Dansk autohjælp - Frederikssund.
"Scarlet autohjælp".
Cirkus-vogn transpotør for den ældre fru Belli.
Carmoni
Følgebils chauffør og bjærgnings mand ved Dansk autohjælp Øster-Toreby.

og de senere år følgebils chauffør ved "knudsen service" og "Tk-bjergning"

Sov i går stille ind, med fru Hanne og børnere om sig...
Efter en kort, men agrasiv omgang kræft.

For dem som kendte ham vil han altid være husket.

hvil i fred min ven.


Kommentarer på:  John "Scarlet" sov i går stille ind.
  • #2   31. aug 2011 En af gamle drenge har kørt sin sidste tur.. R.I.P Scarlet !!

    Og lad os så lige mindes ham med denne lille morsomme historie fra dengang morfar var ung.. Har fået historien fra Fuzzy som selv var tilstede.

    En kollega var kørt af sporet i Tyrkiet Fuzzy var kommet tilstede men kunne intet stille op, så der var kun at ringe efter Scarlet .

    I mellemtiden var der på et tidspunk kommet en tyrker som i sidste øjeblik havde opdaget hvad der var sket og havde taget flugten ud på marken.

    Bilen var blevet stående på alle hjul men kunne ikke komme tilbage ved egen hjælp.

    Senere var Scarlet ankommet og havde fået den Danske bil rejst op og sat på vejen igen. Vor ven tyrkeren var gået den lange vej til nærmeste by for at hente hjælp.

    Scarlet som var en flinker mand syntes at det var så nemt at bjærge tyrkeren så det blev gjort i en hånde vending alt var klappet og klart.

    Scarlet havde fået den beskadigede trækker bagefter og Fuzzy havde fået traileren og nu kom vor ven tyrkeren tibage fra byen med 3 traktorer til at bjærge hans bil.

    Der var en der gjorde store øjne. Han røg resolut på knæ og takkede alla for indsatsen så derfor hvis nogen kender Alla fra Danmark så kald ham bare Scarlet..

    Ære være hans minde.



  • #3   31. aug 2011 RIP

  • #4   31. aug 2011 Det gør mig ked af at høre . Har kørt meget med ham hvor han kørte følge bil og det kunne han ... Er der nogle der ved hvor høje broerene er på sjælland og fyn , jylland så var det ham så han vil blive savnet både som kollega og som menneske .. Må du hvile i fred min ven og du vil blive savnet...(glad for at han sov stille ind )..

  • #5   31. aug 2011 Kender ham desværre ikke men han lød som en guttermand.!

    R.I.P



  • #6   1. sep 2011 R.I.P min ven.. Tak for vores mange gode ture gennem det svenske..

  • #7   2. sep 2011 Det er sørgeligt at kræft efterhånden er den hyppigste døds årsag..

Kommentér på:
John "Scarlet" sov i går stille ind.

Annonce