{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Ahrg..!! Snor over vejen!! {{forumTopicSubject}}

Ahrg..!!!!!!
har fandme lyst til af slå nogle lige nu..! Ahrg..! var ude og kører kl. 4 om natten og kommer kørende også ser jeg fandme en snor bundet over vejen..! ( rimelig tykkelse..! ) så er kommer lige en ridse i kofanger og højre tågelygte gitter er ødelagt..! Ahrg og har kun haft bilen i små 3 uger.! hader nogle folk skal ødelægge det for andre..! Ahrg..!

sorry skulle lige af med lidt galle,,!!!! AHRG!

ps. det er en passat fra 2003..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ahrg..!! Snor over vejen!!
  • #1   22. apr 2011 det er noget svineri,,,, de skulle have nogle baaaaaaaaaaank,,,,,det kunne jo godt være drenge streger som politiet nok ville betegne det som,,,,

  • #2   22. apr 2011 Træls :o(

    <b> DØD VED KØLLE </b>


  • #3   22. apr 2011 jørn.. ja det er rigtigt nok ringede også til politiet men de kan jo ikke gører noget ved det når de ikke ved hvem det er og synes jeg faktisk også er fair det svar jeg fik ved dem..!

    men er faktisk utrolig glad for det var en snor for i den ene ende havde de fandme bundet sån et gul bånd vi bruger til af sikre vores last med .:! prøv og tænk hvis det havde været sån et bånd der havde været over vejen og man ikke havde opdaget det..! men kæft jeg var rasende da det lige var sket..!

    har så lige været ude ved bilen og kigge det gitter til tågelygten er heldigvis til af redde der hvor den er gået i stykker er et sted man ikke kan se det når jeg har sat det på igen men der er da kommet en lille ridse i kofangern..! og igen heldigvis på plastiket.! og ikke i lakken..!


  • #4   22. apr 2011 Nobody

    du har delvist ret "død ved kølle OG KØLLE I RØVEN PÅ DEM BAG EFTER OG DET SKAL FANDME VÆRE EN KØLLE AF EN STOR TRÆSTAMME...!! "

    hehe nej da jeg er da ik sur på dem..! Ahrg..!


  • #5   22. apr 2011 Gitter til tågelygter kan købes for 90kr hos vw af hvad jeg husket en løs tåhelygte mener jeg at jeg har set hos nvautodele. Og er ked af høre det med din NYE Passat smiley har selv været ude for noget i stil med det samme bare med en bjælke og en Passat 3B med boddy kit, arbejdet den gang i metro i Kbh i varemodtagelsen og skulle møde kl 5 og var sgu lidt sent på den så den fik i 3 gear rundt om et hjørne på vej ned af en industrivej og lige efter låg den bjælke fra noget vejarbejde og kunne ikke nå at bremse så bang der røg min forkofanger, så kørte fra Roskilde til Kbh uden nogen for kofanger, men var vist ikke den eneste der havde ramt den da jeg talte med politiet om eftermiddagen smiley tuudet sgu næsten snot i 2 månder smiley

  • #6   22. apr 2011 har i prøvet med lys på jeres biler????

  • #7   22. apr 2011 Steven > Har du ikke lagt mærke til at der er flere og flere nye biler som ikke tænder lyset bag på automatisk mere, det er jo for at spare Co2, så man kan være grønne, og der er har Waui og Nvz jo nok tænkt at hvis det giver SÅ meget på 5 watts baglygtepærer, så må det jo give 11 gange så meget på 55 watt's forlygtepærer, så de er bare miljø bevidste... :o)

  • Jacob E
    Jacob E Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #8   22. apr 2011 Det var for nogen år tilbage, nogen der havde bundet en fiskeline mellem to træer i hals højde på en cykel sti, 200m fra hvor jeg bor, der var en dreng der kørte ind i den, da han var på vej til skole, heldigvis ramte den ham i brystkassen, og sprang,
    Men for helved hvis den havde ramt ham i halsen, det fandme rigtig rigtig grove narrestreger, dem der gør sådan noget skulle prøve samme tur man!! og så ha et ordentligt loss i røven !


  • #9   22. apr 2011 steven B
    Hmm tjaa efter min menning kører man da med lyset tændt kl. 4 om natten..! så ja havde rigligt lys på...!

    Nobody.... miljø.. hva fanden er det for noget..? det tænker jeg fandme ikke på..!.. smiley


  • #10   22. apr 2011 Den gang jeg kørte Senator, der overvejede jeg KRAFTIG at få lavet en streamer til bagruden hvor på der stod "Jeg bruger den benzin du sparer!" Men kom desværre aldrig så langt... :o/

    Men får jeg nogensinde en stor benzinsluger igen (og det gør jeg!) så skal jeg have lavet sådan en streamer.. ;o)


  • #11   22. apr 2011 Må indrømme jeg også kørte med lys på! Men sad og luret på hvad fan det var for en beton klods der låg i kanten af vejbanen og da jeg kom en smugle tætter på kunne jeg se stolpen på vejen så klodset bremserne men den hoppet lige over med alle 4 dæk. Det svar jeg fik af politiet var: at så havde jeg ikke kørt efter forholdene smiley

Kommentér på:
Ahrg..!! Snor over vejen!!

Annonce