{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

Frank H
Frank H
Tilmeldt:
13. dec 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55

Forsendelse Tyskland ? {{forumTopicSubject}}

Kender i til nogle danske firmaer, hvor man kan udregne forsendelsespriser til Tyskland.
Det drejer sig om en maskine på 50 kg, og den fylder omkring en halv palle.
Jeg er klar over at man kan ringe rundt og spørge, men det ville blive alt for besværligt, da jeg ikke kender modtager adresse endnu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsendelse Tyskland ?
  • #1   17. mar 2011 post.dk evt ? smiley



  • #2   17. mar 2011 hov 50kg havde jeg lige overset de tager vist max 20kg , men prøv at ringe og spørge dem.

  • #3   17. mar 2011 Dhl tror jeg er de bedste

  • #4   17. mar 2011 Ellers prøv at kontakt nogle af disse firmaer de kan nok løse opgaven..

    Danske Fragtmænd (og jo de kommer også til tyskland) DHL, Freja, DSV, Otto Ohl, TNT, Dasher osv..


  • Frank H
    Frank H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
    #5   17. mar 2011 Problemet er jo at det er lidt svært at forespørge på en pris uden en fast leveringsadresse i Tyskland.

    Som sagt er det noget jeg vil sælge på Ebay, og der vil Tyskerne gerne vide hvad forsendelsen koster inden de køber.
    Jeg kunne jo skrive ab 85 eur feks. Men når de så spørger på en nøjagtig pris, kunne det være rart at man lige kunne slå det op, uden at skulle ringe rundt først.


  • #6   19. mar 2011 du skal vel bare ringe og spøger til forsendelse i tyskland det er vel samme pris i hele tyskland?
    det er det når de sender noget her til kbh har tit modtaget store pakker med dhl gls osv hvor de så giver en pris inden jeg køber varen,
    Så burde da være muligt selv om det vejer meget


  • Frank H
    Frank H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
    #7   19. mar 2011 Forskellig pris afhængig af hvor i Tyskland varen skal hen.
    UPS pris 5900 kr
    DHL pris 1800 + moms
    TNT ingen forsendelse som privat.

    Kører man ned og handler lidt ind i Tyskland og tager varen med, så kan man sende det dernede for 74,95 eur med Iloxx eller DHL.
    Så tror da fan at firmaerne i DK mangler kunder.


  • #8   19. mar 2011 Frank H: Havde godt nok troet det var fast pris. for det er det da når man sender fra tyskland og til danmark.
    Meen er du da sindsyg nogen priser!! man spar sgu næsten penge ved at tag ned og shoppe samtidi


  • Frank H
    Frank H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
    #9   19. mar 2011 Det er totalt gak med de priser.
    For 1 år siden fik jeg tilsendt en hedvandsrenser fra Tyskland.
    Det kostede 120 eur, og det var kun fordi den stak ud over en alm europapalle. Havde den blevet indenfor de 80x120 cm havde det kostet 87 eur.

    Jeg sætter nok tingene til salg, og melder der sig så købere, så kører jeg ned og handler, og sender lortet afsted samtidig.


Kommentér på:
Forsendelse Tyskland ?

Annonce