{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.001 visninger | Oprettet:

per sten n
per sten n
Tilmeldt:
14. dec 2010
Emner: 2 Svar: 9

Spritius kørsel {{forumTopicSubject}}

Har lige et spørgsmål ? Hvad sker der med kran, truck certifikater og adr bevis. hvis man mister kørekortet pga sprit kørsel. ??? PS det er ikke mig dedr har mistet kortet vi snakkede bare om hvad der egentlig sker med de ting.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spritius kørsel
  • #1   17. aug 2014 Der sker mig bekendt ikke noget med truck certifikat

  • #2   18. aug 2014 Der sker intet med certifikaterne.. De er stadig lovlige og kan stadig bruges, f.eks. krankort på lukket område..

  • #3   18. aug 2014 Du kan jo ikke få truck-certifikat uden at kunne fremvise et kørekort kat. B, så jeg kunne ikke forestille mig, at det vil være gældende længere.

  • #4   18. aug 2014 Jo jo da du kan stadig godt have truckcertifikat.
    Du kan faktisk tage truckcertifikat uden at have kørekort. men så er det noget med du kun må køre på aflukket områder.Kan ikke huske områderne præcis.
    Men et er sikkert det er muligt at få det uden kørekort


  • #5   18. aug 2014 Lige præcis... Alle dine certifikater er stadig gældende..

  • Thomas P
    Thomas P Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 199
    #6   25. aug 2014 Dine Certifikater er stadig gyldige så længe du er ved godt helbred. Der står i AT Bekendtgørelse 1088 om certifikatuddannelser:

    Helbredsmæssigt egnet til at føre det tekniske hjælpemiddel. Dette dokumenteres enten ved kørekort eller den helbredserklæring, som gives i forbindelse med udstedelse af kørekort

    Så det er kun hvis du mister dit styrebrev pga helbredet, at du mister dine certifikater. Husk også at en truck og en teleskoplæsser er et "traktor/motorredskab" og at det ikke må føres "hvor der færdes flere forskellige færdselsarter" uden gyldigt kørekort smiley



Kommentér på:
Spritius kørsel

Annonce