{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forskel på kursus af efterudd. eu kval
  • Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

    Emner: 1 Svar: 189
    #1   27. maj 2013 704 giver dig dette: I hvilken grad synes du, at kurset gav dig kendskab til:
    1. Nye færdselsregler, regler for køre- og hviletid og arbejdstidsregler?
    2. Transportlovgivning?
    3. Trafiksikker, defensiv og energirigtig kørsel?
    4. Hjerte-lunge-redning?
    5. Arbejdsmiljø, trivselsfaktorer og sundhed?
    6. Forskellige godstyper?

    703 giver I hvilken grad synes du, at kurset gav dig kendskab til:
    1. Nye færdselsregler, regler for køre- og hviletid og arbejdstidsregler?
    2. Transportlovgivning?
    3. Trafiksikker, defensiv og energirigtig kørsel?
    4. Hjerte-lunge-redning?

    plus på denne får du en tur på glatbanen også, så du kommer op på de 5 dage.. Det får du ikke på den anden.. Og du kan få den sidste delt op i weekenden, så du kan holde gang i forretningen imens..


  • K.Z.
    K.Z. Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #2   27. maj 2013 Øhh ja, nu bliver det til delvist gæt fra min side af udfra det jeg fik af vide sidste år på kursus.

    Der er noget med man " kun " har 3 dage der er obligatorisk og så 2 dage der i princippet er valgfri indenfor branchen. De 2 valgfrie dage er efter ønsker fra vognmænd om hvad de gerne så deres chauffører blev undervist i. Som jeg læser det er kursus 40704 et sådant kursus.

    Kursus 40703 er som jeg læser det så et kursus hvor der er de 3 dage med obligatorisk læring, og de sidste 2 dage så er skolen der har bestemt hvad skal indeholde.

    Ret mig hvis jeg tager fejl anyone?


  • #3   28. maj 2013 oki, det blev jeg da lidt klogere af, nu er jeg jo selv vognmand og skal jo holde gang i hjulene til hverdag, så var mest til det weekend noget, meeen 4lørdage og søndage synes jeg var lidt mere end de 2 weekender jeg havde hørt om, så ville ta en uge ud af min ferie her i 28 eller 29 og så få det overstået på en 5dags uge, problemet er så bare at der ikke rigtig er noget der holder det i de uger, jo randers og århus, så må jo bare køre efter det da jeg ikke må køre mere fra uge 27 og sjovt nok også der jeg går på ferie.. hehe men skal så finde ud af hvor jeg skal køre hen, jeg er lidt ligeglad med hva de lære os, jeg skal bare ha det overstået så jeg kan køre igen efter ferien, og glatbane har vi nok af hver dag i norge om vinteren.. smiley

Kommentér på:
forskel på kursus af efterudd. eu kval

Annonce