{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.693 visninger | Oprettet:

Rasmus F
Rasmus F
Tilmeldt:
23. jul 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

EU prøven. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Nu skal jeg til den skid eu prøve i starten af det nye år,
Hvordan er det med de nye regler der kommer?
nogle der ved hvad der bliver ændret?
så jeg kan læse op på dem. gider nemlig ikke at dumpe den prøve.

MvH Rasmus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EU prøven.
  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #1   23. dec 2011 Prøve? Der da ingen prøve medmindre du tager kørekortet

  • Rasmus F
    Rasmus F Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   23. dec 2011 Der er da en eu kvalifikationsbevis prøve til lastbil fra trafikstyrelsen man skal igennem. så vidt jeg ved.


  • #7   23. dec 2011 Det da dejligt at høre det er spild af tid..

    Syntes personligt selv jeg har fået noget ud af det - vil æde min hat på "Tubi" at du ikke kunne alt det med fordeling af vægt, og surring..

    Jeg syntes personligt at det har været en god oplevelse - men det grunder nok også i, at jeg går op i mit arbejde..


  • #9   23. dec 2011 den er ikk svær den prøve vis du har hørt lidt efter, Var selv oppe til den for et år siden


  • #10   23. dec 2011 Bo........

    Der er jo INGEN prøve..

    Du skal bare være der alle dage, og du får det kursusbevis..


  • #11   23. dec 2011 jo vis du er under 21 og lige har fået stort kørekort. skal du syv uger på eu kursus for har selv været på det så jeg ved det

  • Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 257
    #12   23. dec 2011 Tubi r, de tyske surringsregler og dem eu har sat op er 2 meget forskellige ting. Vilnu ikke sige det er spild af tid, der er bare afsat for meget tid af til lidt

  • #14   25. dec 2011 det kursus er sku spild af tid, var selv på det i foråret, at sidde og bruge 2x2 timer på at se video af pilitijagt af person biler mener jeg ikke er relevant at se på . 1ste hjælpen ka jeg godt forstå, 2timer med surring ka jeg også godt forstå, men økonomi kørsel i mb atos 2akslet vogn, er lidt svært at se fornuften i ,,, men det var sådan det kursus sat sammen , og det blev taget på 2 weekender, og ja pauser var der rigeligt af ,,,,og hvordan hvert enkelt land sætter deres kurser op bestemmer de selv,,, så det er jo ikke ens kurser i eu....desværre.

  • Stig P
    Stig P Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #15   14. jun 2013 Ja jeg sidder så udenfor klassen og venter på svar på min EU prøve. Det ER en prøve, jeg dumpede da første gang og sidder her altså nu igen. Og ganske rigtigt som nævnt, så tager det 4 uger.

  • #16   14. jun 2013 Der er <b><i>IKKE</b></i> en prøve til EU kvalifikationsbevis, på de 5 dage, som hovedparten af chaufførerne skal på.

    Det er som Johnny G skriver.


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #17   14. jun 2013 Mon ikke af Rasmus F kan svare på om der VAR en prøve eller ej! Det er trods alt 1,5 år siden at han spurgte!! smiley


  • #18   14. jun 2013 Skal du ikke regne med, sidst online 19. jan 2012.

  • Jens F
    Jens F Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Svar: 28
    #19   31. aug 2013 Tubi:
    Jeg syns os at kørkort er en spild af tid.
    Jeg kør fint uden den.
    Jeg kan ik lær nået.
    Kom nu ind i kampen f.. h..
    Vi er i 2013 og ikke i stenalderen.
    Det er et lovkrav.
    Få dog det bedste ud af det!!!!
    Jeg er MEGET uddannet, men kan med GARANTI også lære noget!
    Hvis jeg ikke kan det, så er jeg bar for dum!


  • Jens F
    Jens F Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Svar: 28
    #20   3. sep 2013 Der er IKKE nogen prøve, hvis EU-beviset tages som efteruddannelse, ALTSÅ hvis man havde kørekort til lastbil før 10/9 2009.

    Tager man kortet efter denne dato ER DER EU-prøve.

    I modsat fald har man sidet det forkerte sted smiley

    Hilsen fra en der underviser på kurserne og afvikler prøver fra Trafikstyrelsen, som kun kan fåes til chaufførkurser og IKKE efteruddannelsene på 5 dage.


  • Jens F
    Jens F Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Svar: 28
    #21   17. apr 2014 Tingene bliver sammen her i tråden.
    Har man IKKE kørekort til lastbil/bus, er den samlede varighed af det LOVPLIGTIGE EU-kvalifikationskursus 4 uger og DER ER EN PRØVE.

    Har man erhvervet sit lastbilkørekort før september 2009, skal man på lovpligtig eu-efteruddannelse. Varer en uge/2 weekends. DER ER INGEN PRØVE.

    Der er altid nogle, der mener de ikke er i stand til at lære noget. Men det er EU direktivet ligeglad med.

    Prøv lige at læse direktivet igennem, før i gætter på hvad det handler om. Ideen er faktisk ikke så tosset. Jeg har også mange "kloge" på mine vognmandshold, men de er altid efterfølgende glade for og overraskede over, hvor meget man kan lære - det er da fedt!

    Jeg skal selv på en masse kurser, for at beholde mine licenser. Jeg er sku' heller ikke altid særligt motiveret - men jeg kommer ALTID hjem med noget nyt.

    Og når vi skal, så kan vi jo lige så godt få det bedste ud af det.


Kommentér på:
EU prøven.

Annonce