{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.931 visninger | Oprettet:

Anmeldt forum indlæg til politiet hvilken § ? {{forumTopicSubject}}

Hej
Ved ikke om mange husker det men vi diskuterede på et tidspunkt om et firma der hed ATT , autotopteam eller sådan noget. Dette firma' var der så 2 forskellige versioner om. 1 vat fra tidligere vognmænd osv at de var fuskere, 2 var versionen hvor ejeren og vedkommendes kone mente de var helt iorden på trods af de ikke kunne fremvise tilladelser eller noget som helst, Det eskalerede så fuldstændigt til sidst med trusler osv og blev vist vist slettet af administrator.

Nu kan jeg så læse i lastbilmagasinet at det er politianmeldt. Men hvilken lov bryder man ved at sidde og skændes i et forum ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anmeldt forum indlæg til politiet hvilken § ?
  • #1   3. jun 2011 Godt spørgsmål.. Vi har da ytringsfrihed i Danmark..

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #2   3. jun 2011 Naturligvis har vi ytringsfrihed her i landet, men det er heller ikke tilladt at hænge firma eller personer ud i forums på lige fod er det heller ikke tilladt at lave hadegrupper i de forskelige forums.

    Men er det emnet du vil anmelde eller er den de enkelte personer du vil have fat i ?


  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 50 Følgere: 59 Lastbiler: 3 Emner: 55 Svar: 1.088
    #3   3. jun 2011 Naturligvis kan det anmeldes, jeg kan bare ikke huske hvad § det går ind under men det ved politiet nok

  • #4   3. jun 2011 TruckerBenny: jeg tror det trådstarter mener er at det firma der bliver omtalt har anmeldt LBG for den tråd, sådan opfatter jeg det ihvertfald smiley

  • #5   3. jun 2011 Alle kan melde alle for alt, det er bare ikke sikkert der er hold i anklagen....

    Man ser tit den slags angreb, eller desperat forsøg på forsvar, om man vil, fra personer der er trængt op i en krog, og er løbet tør for argumenter til at underbygge sin påstand om uskyld.... det er sjældent de får noget ud af deres anstrengelser, og det samme tror jeg det her ender ud med....


  • #6   3. jun 2011 ved at læse i lastbilmagasinet kan du se det ikke er forum indlægget men firmaet der politi anmeldt.bla for trusler og andet fra navngiven person


  • #7   3. jun 2011 kan så også læse at firmaet har anmeldt en person for skriveri her inde men der personligt mod ham og ikke mod LBG

  • #8   3. jun 2011 Kenneth C : Hvad er det for en hund du har...?? smiley

  • #9   3. jun 2011 Benny: Nej udhængning er forbudt men det endte med at gå fra udhængning til en diskussion mellem ejeren og direktøren af firmaet og os andre om der var rent mel i posen hvilket de mente der var. Dette er jo så modbevist nu af lastbilmagasinet

    Æ Hyler : ja der vrimlede med anmeldelser mod firmaet, studsede bare over at ham der havde skrevet i forummet var blevet politianmeldt også ville jeg høre om nogle vidste hvad det evt kunne være for en lov han har brudt eller hvad han skulle kunne meldes for? for den eneste der kom med trusler var vedkommende bag firmaet og dennes direktør / samlever.

    Don Ø : jeg tror sateme politiet får travlt hvis de skal lave sager mod os alle for udhængning / injurier. tror sku vi bliver nedpriorteret indtil videre smiley


  • #10   3. jun 2011 Uh uh uh, kom og fang mig hvis i kan... og tør... ;op

    Smid ham nu bare i brummen og slæb hans sekretær med, så kan de hygge sig og begår ikke mere snyd/kriminalitet så længe...


  • Henrik Pigsborg H
    Henrik Pigsborg H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   23. feb 2013 ytringsfrihed er en ting. enjoriger er noget andet.

    anklager du eller påstår du noget som du ikke kan bevise er sandt kan du blive straffet for det. sådan er det bare i dansk lovgivning.


  • #12   23. feb 2013 Står det i bladet eller på deres hjemmeside?

Kommentér på:
Anmeldt forum indlæg til politiet hvilken § ?

Annonce