{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.885 visninger | Oprettet:

Markus J
Markus J
Tilmeldt:
20. jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Overtrådt kørehviletid registrering {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er nyuddannet chauffør og har lige fået kortet mm.

Forleden dag var jeg ude på første arbejdsdag, hvor vognmanden pludselig siger "du må blive lært op en anden dag" og smider mig ud i en bil.

Jeg ender med at få en fuldstændig proppet bil med 30 stop (distribution), og jeg er altså helt grøn på første arbejdsdag uden oplæring.

Det samme sker igen dagen efter. Altså har jeg kørt sådan to gange.

Det her er selvfølgelig en meget stressende situation i, da jeg samtidig ringes på 35 gange for at høre hvor jeg er på ruten, er bagud osv, har samtidig ingen gps så kører i blinde.

Det ender med at ved begge dages afsluttende har jeg GLEMT ALT om pause og kørehviletid, og har begge dage kørt ca 6timer og 30 minutter uafbrudt.

Jeg er selvsagt ikke blevet stopper eller noget, men jeg frygter nu helt sindssygt at miste mit kørekort igen, ved en såkaldt virksomhedskontrol eller lign.

Så det var vel en kort fornøjelse/karriere - eller hvad?

Har jeg noget at frygte?

Det skal lige siges at jeg samtidigt har kørt uden førerkort, da jeg misforstod reglerne som om man godt kunne køre uden hvis blot man havde bestilt et, men havde så IKKE bestilt et, da jeg ikke må med mit midlertidige kørekort (latterligt)

Øv hvor er det dog en trist situation og et rigtig dårlig start som storvognschauffør. Noget jeg ellers har glædet mig til, men nu nok en kort fornøjelse (og ruinerende)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overtrådt kørehviletid registrering
  • #1   20. jun 2015 Så skal du sørge for at blive fyret hurtigst muligt og finde et andet tilfældigt job !!!

  • Markus J
    Markus J Tilmeldt: