{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lastbil/varevogn
  • Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

    Emner: 1 Svar: 189
    #1   10. jun 2015 Jeg ville ikke blande det sammen, da der ikke kræves tacograf til varevognen..

  • #2   10. jun 2015 Hvad de ikke ved har de ikke ondt af.
    Og da som sagt ikke er tachograf i varevognen
    Er der ikke noget at taste


  • #3   12. jun 2015 Slet ingen der mener det skal tastes ind som rådighedstid, andet arbejde eller noget helt tredje?

  • #4   12. jun 2015 Hvis du har en trailer efter varevognen og det er erhvervsmæssig kørsel og at samlet tilladt totalvægt bil med trailer overstiger 3500kg total, og at du kører over 50km (ret mig hvis jeg tar fejl) Der er i hvertfald noget med køre/hviletid sådan som jeg har fået afvide.

    Der var i medierne en tømrer mester som fik en stor bøde for at køre med sin varebil og trailer.


  • Sune n
    Sune n Tilmeldt:
    feb 2011

    Emner: 1 Svar: 189
    #5   12. jun 2015 Lad os tage en anden vinkel på tingene.. Du møder mandag og kører stor bil.. Tirsdag får du af vide at du bare skal gå på pladsen og feje den så ren, at dronningen kan spise af den.. Onsdag kører du stor bil igen..
    Du indtaster da ikke at du har gået på plads hele tirsdag.. Og hvis vi så tænker den helt ud, så skulle du hver mandag indtaste hvor meget du har kørt i personbilen hen over weekenden..

    Hvis du nu samme dag skal ud og køre i den store bil, så er det noget helt andet.. F.eks starter du i den lille bil. Hen over middag bliver du smidt over i den store bil.. Så skal du indtaste din mødetid og angive det som andet arbejde..
    Men hvis du kører hele dagen i den lille bil, så behøver du ikke at gøre noget


  • #6   12. jun 2015 Sune M.
    Det er også noget helt andet noget for så skal bilen også være for synet med tachograf også er du underlagt køre hviletids bestemmelserne


  • #7   12. jun 2015 Nvz - Nemlig

  • #8   20. jun 2015 Helt korrekt, så skal det indtastes som rådighedstid!


  • #9   20. jun 2015 Takker for jeres svar smiley

Kommentér på:
Lastbil/varevogn

Annonce