{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.322 visninger | Oprettet:

Micky´s greatest vol 5 {{forumTopicSubject}}

15-12-2009 Micky

Det var skide varmt den sommerdag i starten af dette årtusinde, jeg kørte dengang bybus og skulle fra Kokkedal station til Lufthaven, en tur på lidt over 2 timer, Om jeg var stresset eller bare lettere irriteret kan jeg ikke huske, men i hvert fald så var der vildt mange biler den dag, og varmen var ulidelig, og ja jeg var sku nok irriteret, for aircondition var der ikke i det gamle lort, og tonet ruder var vist også en by i Rusland, så der var fuld blæser på og siderudden var skubbet til siden så der kunne komme luft ind til mig, men lige lidt hjalp det.

Jeg svingede ud fra Kokkedal station og gav den noget gas så der kom lidt luft i i bussen, taglugerne var naturligvis også helt oppe og af sted gik det lige ind til jeg nåde Hørsholm kongevej, så døde trafikken fuldstændig, varmen væltede ind gennem vinduerne og ikke en vind rørte sig, eller det føltes i hvert fald sådan, langsom men sikkert kom jeg tætter på Kongevejen, mens bilerne på denne drønede af sted uden at holde tilbage for os der kom fra sidevejen, okey vi havde også vigepligt, men helt ærligt sådan en dag hvor bilerne der hold stille næsten sank ned asfalten, der kunne man godt vise lidt flinkhed, men nææ nej snobberne fra nord kender sgu ikke til venlighed og hjælpsomhed, så da det blev min tur til at dreje til venster, så skyndte jeg mig ud, i krydset for der var nu en hel hale af biler bag mig, og varmen var begyndt at stige mig til hoved

Og så er det at der kommer en lille bil ræsende og da jeg er halt ude i krydset dytter fjolset, ja right som om jeg kan gøre noget andet end at se at komme væk, men jeg blev så gal at jeg stak armen ud af vinduet og gav kællingen der førte bilen fingeren, og rakte tunge, og rystede på hoved sådan en sæk tænkte jeg.

Dagen efter blev jeg hevet ind på driftkontoret, de ville lige høre hvad der var sket oppe i Kokkedal for det havde fået en klage over at jeg havde givet fingeren til en bilist. Det måtte jeg så erkende at jeg havde, men også at hun havde over reageret ved at dytte.

Ja det er lidt uheldig sagde min driftleder, det er ikke så smart at gi fingeren til nogen som helst, og da slet ikke når det er vores tekniske direktørs datter, og så luskede jeg ellers ud af kontoret lidt flov.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Micky´s greatest vol 5

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce