{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt job
  • #1   7. jun 2011 Hvem skal du køre for?? Og i hvilken bil?

  • #2   7. jun 2011 Jesper K
    gætter på han skal kører for godik i ejby.

    luffe
    det jo godt nok men det jo kun i sæsoen i skal kører til vinter bliver i nok fyret igen.for de søger HVERT enste år


  • #3   7. jun 2011 jeg skal køre krudt kasser til vinter hvis jeg bliver glad ved det...
    for har jo det store adr...

    skal køre i en renualt kærre træk


  • #4   7. jun 2011 Tillykke med det:=)

  • #5   7. jun 2011 Tillykke Luffe !!

    Men undskyld mig er det ikke at skyde sig lidt i benet fra starten af når du skriver sådan som du gør i den sidst linie ??

    Det kunne jo tænkes at folkene i Ejby kunne komme til at snuble over tråden her efter en kort søgning på ordet godik på google !!?

    Og hvor positivt de opfatter udtrykket "langt ude" ved jeg ikke men tvivler...


  • #6   8. jun 2011 Claus P > Han skriver jo bare det som alle ved, længere er den ikke, det er ikke småting jeg har hørt om Godik,, både hvad angår hans biler med skjulte knapper og hvad ved jeg, men også om idioten selv... Han må have en meget lille tissemand, for hans lunte er i den grad kort ;o)

    Luffe > tillykke med det, håber du bliver glad for det, og ellers så har du ihvertfald noget til du finder noget nyt, men hvis bare 10% af det jeg har hørt om ham er sandt, så var han ikke en jeg ville arbejde for, men det er selvfølgelig bedre end dagpenge/kontanthjælp....


  • #7   8. jun 2011 Man snakker aldrig med Kim selv, det er meget sjældent, så derfor kan man ikk rigtige sige HAN er god eller dårlig at arbejde for.. men det er jo pladsfolkene på de forskellige afdelinger man skal snakke med smiley da jeg kørte i ejby var det Karsten og Lars der styrede det, men de er der vist ikk mere, såvidt jeg ved.. men passer man sit job, så burde der jo ikk være problemer smiley

  • #8   8. jun 2011 benne..

    det er ingolf der passer det nu...
    carsten kunne ikke holde til presset...

    tvivler os på jerg bliver gammel der- men det er et job frem for at gå hjemme...

    klaus...

    hvorfor mener du at det er negativt ???? gir dem da en chanse for at vise det modsatte...



  • #9   9. jun 2011 Luffe :

    Jamen er selvfølgelig helt med på du vil give det en chance !!

    Men tænker bare at hvis man skriver sådan ud at folk siger de er langt ude så kan man jo hvis man er uheldig slev blive kreditere for den holdning..

    Og så er det måske knap så smart, hvis firmaet lige googler dem selv af og til for at tjekke hvad der bliver skrevet om dem på feks sider som denne..

    Firmaet kender jeg ikke noget til og aner ikke om det er godt eller skidt (ahahaha) men lyder da som der er meget delte meninger !


Kommentér på:
nyt job

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce