{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.956 visninger | Oprettet:

Hmm. Meget stille.. {{forumTopicSubject}}

Nu prøver jeg og se om vi kan få lidt gang i nået her.

Var på en tur til Italien sammen med scania og kom tilfældigvis til at sidde ved siden af nogen Svenskere da vi var ude og spise på et slot/ borg. Efter et stykke tid hvor at vi havde snakket sammen viste det sig at han var produkt chef på scania.
Vi snakkede lidt frem og tilbage om alt muligt. Men han stilte mig spørgsmålet, hvad jeg synes der skulles ændres på en scania.
Hvad synes i at der skal ændres ved en scania. Ved godt at der er nogen der mener at den er bare perfekt som den er og nogen mener at den skal ændres fra start til slut. Men kom med nogen gode svar som evt kan bruges til nået serøst.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm. Meget stille..
  • #1   21. dec 2010 ingen tvivl om at Scania er en rigtig lækker bil, og som din, kan de laves PISSE flotte!! stor respekt til dig, for din utrolig flotte og gennemførte bil!

    en ting jeg ville ændre er pladsen i hytten.. som f.eks. i en DAF eller MAN.. ellers kan jeg ikk rigtig se hvad der mangler??..


  • #2   22. dec 2010
    Anders B
    Der er ingen tvivl om at daffen har en stor rummelig hytte. Hvad med flat gulv ligesom mange andre mærker har??


  • #3   22. dec 2010 Pingvinen (Admin i Scania gruppen )
    Jeg må nok sige at den først R model som kom var elendig. Vågnede selv om morgen og var helt smadret (det kan nok også være alderen der trykker). Men den køje som jeg har i nu er godt nok bare perfekt. Men ved ikke om den er ekstra tilvalg??


  • #4   22. dec 2010 flat gulv er selvfølgelig at foretrække. selvf'ølgelig.. synes egentlig ogs det ånssvagt at gå "op a bakke".. hvorfor ikk bar flat..

    køjen har ogs en hel del at sige ja. vil ogs helst den ligger over forruden.. men Volvo-køjen er da godt nok noget elendigt bras efter min mening. MAN er li min smag. lli tillpas.:)


  • #5   22. dec 2010 synes der er forskel fra hihglinen til Toplineren.. eller ogs er det bar mig. vil ikk udtale mig om det.. synes bar det lidt noget bras i hihglinen....

  • #6   22. dec 2010 Min første bil var også en highliner. Så ved ikke om det bare var den køje der var dårlig. Men nyder godt nok den her. Men var inponeret af selve pladsen i highlineren. Det er ligefør at der er den samme rummelighed som i volvo xl. Det er utroligt så meget at det har at sige om asolpen er skrå ell. lodret.

    T580. Første gang at jeg så den model i den karrygule farve tænkte jeg bare mit. Men som med så meget andet skulle jeg lige vende mig til den. Og nu er det trist at de ikke har den model i deres program.


  • #7   22. dec 2010 Pingvinen (Admin i Scania gruppen )
    Ja det er en rigtig fin bil.


  • #8   22. dec 2010 en ordenlig motorbremse som volvo har..

  • jess s
    jess s Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 9
    #9   22. dec 2010 Vil helt klart også sige det med køjen, og så flat gulv, så ville det være en kanon bil

  • #10   22. dec 2010 KIM W

    Nemlig.. min den nye motor bremser den sammen med bremse pedalen, fik nok, men man skal køre som en rumæner for at den tager fat alt under 2000 omdr, kan ikk mærkes i bremsen..


    En ting de skal ha meget ros for er den lidt længere dag kabine som jeg har i min lille vogn, skønt at kunne få ryglænet lidt tilbage i mod sætningen til 4 serien


  • #11   22. dec 2010 Det i nævner med flad gulv imellem sæderne, så ved jeg ikke helt hvad jeg skal syntes, der er sku lidt charme over den der motorkap smiley
    Jeg syns faktisk at den nye kabine de har fået strikket sammen er rigtig flot smiley


  • #12   23. dec 2010 Er helt enig i det med overkøjen, den fra 4 serien er den bedste.. Så skulle de udvikle lidt på deres opticruise, så ikke man skal have koblingspedal. For efter min mening er det ved by og køkørsel man virkelig er glad for aut.gear, og så kan det jo ikke nytte noget at man skal koble ud hele tiden.. Og så selvfølgelig lave en v8 motor som er euro5 UDEN adblue..... smiley

  • #13   23. dec 2010 - Eller euro6, eller hvor langt de nu er nået...

  • #14   23. dec 2010 Ja, køjen fra 4-serien måtte de godt komme med igen. Men hvad ang. opticruise uden koblingspedal, så er det jo blevet lavet smiley

  • #15   23. dec 2010 Er det det???

  • #16   23. dec 2010 Ja, det har de da reklameret med i lastbilmagasinet mener jeg.

  • #17   23. dec 2010 Okay, det lyder spændende..


  • #18   23. dec 2010 Jeg har ikke koblingspedal i min. Den skal lige ha lidt småjusteringer, men virker nu ok. Det samme var der med volvo da den lige kom med Ishift. Nu når i savner køjen. Vil i så stadig ha den deroppe som i 4 serien ell??

    Jeg er også til den motorkap. Vil hellere have en lav indstignig og ha den end miste den gode indstigning som scania har.


  • #19   24. dec 2010 HCP:
    Jeg kan kun give dig ret i den med motorkappen, og jeg syns absolut også at Scania har den bedste indstigning smiley


  • #20   25. dec 2010 Glæd jer til den nye køje. Tror desværre at det er ekstra udstyr. Men man sover som et lille barn i den. Hæhæ. Man skal desværre skubbe sæderne frem og så kan man hive køjen frem. Men ikke nået med at bygge en seng med puder.

  • #21   25. dec 2010 jeg håber da ikke at den nye køje er ekstra udstyr smiley
    Men den kan da kun være smartere end den skod køje de havde før med de der to puder, nøj noget hø smiley


  • #22   29. dec 2010 Patrick G

    Ja man skal godt nok lede længe efter så dårlig en køje. Og det er lidt utroligt at de laver den så dårlig når at køjen i 4 serien var så god (lige bortset fra den alu skinne der var foran).


  • #23   14. maj 2011 Tja, jeg kan kun sige det samme som mange andre, at køjen i min Highliner, er stenhård, at det er noget hø med de puder og så mangler der en ordentlig kopholder.

    Men ellers så synes jeg ikke der er noget at brokke sig over, det er jo en Scania Vabis, ikk ;o)


Kommentér på:
Hmm. Meget stille..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce