{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.314 visninger | Oprettet:

Eksportkørsel muligheder {{forumTopicSubject}}

Hej derude har et par spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Inden jeg forsætter vil jeg lige sige jeg er ordblind og har altid haft svært ved og sætte mine tanker ned på papir, så det er sikkert lidt hårdt og komme igennem. ( Håber dog i prøver )

Jeg er ved og være midt i tyverne nu. Og synes det ved og være på tide og gøre noget jeg rigtig brænder for. Har altid haft en drøm om at kører lastbil. Men har haft opgivet det lidt med tiden pga af al den snak om eksportkørsel er så godt som dødt for danske chauffører fordi der er den udlandske billige model.

Men ikke med det. Er der så overhovedet nogen mulighed for en uden nogen former for erfaring og er dansk at komme ud og kører de ture som prima undlandske chauffører kører? det eneste jeg sådan set har er chaufføruddannelsesbevis og hænger kortet. og så en pokkers meget gåpåmod smiley

Hvorfor nogen vognmænd kører meget eksportkørsel her i denmark? og måske kunne i hjælpe mig lidt videre på vejen med ider og andet god info.

Hilsen Ivan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eksportkørsel muligheder
  • #1   5. feb 2015 Det er nok nemmest at finde noget nordgående hvis det er udlandet du vil køre..Meeen...uden erfaring bliver det svært at finde noget. Vil nok mere satse på at finde noget kørsel herhjemme. Ihvertfald til at starte med.

  • #2   8. feb 2015 Du kan sagtens komme til at køre export nok nemmest nord på Sverige/Norge men også sydpå hvis det er det du vil men chancen for at få løn efter overenskomst er meget lille da kørslen er budt så langt ned, ved der er nogen der køre med døgnbetaling og andre km pris, men erfaring er nok en rigtig god ting, så hvis jeg var dig vil jeg prøve at få noget kørsel i dk også prøve den vej at komme ud på eksport markede

  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #3   15. feb 2015 Hej,

    Hvad med at starte op som vognmand selv ? Så skal jeg nok tilbyde dig masser af export kørsel smiley


Kommentér på:
Eksportkørsel muligheder

Annonce