{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Emil J
Emil J
Tilmeldt:
20. dec 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Gode råd og steder at søge {{forumTopicSubject}}

Mit navn er Emil, jeg søger læreplads som lastbilchauffør gerne langtur/eksport hvis man kan det som lærling? smiley
område hvor jeg kan søge er mellem kalundborg ogog roskilde til hillerød.

Jeg søger gode råd om hvordan jeg kan søge læreplads/elevplads, da jeg rigtig gerne vil gå direkte fra grundforløb og ud i en virksomhed og starte uddannelse med det samme.

starter transport, lager og logistik grundforløb den 12 januar 2015, bliver 20 år den 20 februar. skolen tager 20 uger så er færdig i juni 2015.

i 2016 bliver jeg 21 år, så det vil sige i ca 3 måneder efter skolen kan jeg begynde på det store kort. Har til Bil pt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd og steder at søge
  • #1   21. dec 2014 Prøv da Frode Laursen i Tølløse /jyderup. Eller Johs.Rasmussen svebølle. God agt og god jul ??

  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #2   21. dec 2014 Jeg søger hos Frode Laursen men jeg kender nemlig bare ikke rigtig andre vognmænd smiley

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   21. dec 2014 Jeg siger mange tak, kendte dog godt den side men kunne ikke finde nogle sidst jeg kiggede smiley

    Nogen gode råd?


  • #5   22. dec 2014 bare lige til info om kørekort du kan tage det store kørekort når at du er under 21 bare at du er under uddannelse fik mit til forvogn som 18 årig og hænger som 19 årig, er selv chauffør lærling hos DSV Road i Esbjerg og der kommer jeg da en del uden for Danmarks grænser dog mest til Sverige og Tyskland men det er jo også export. held og lykke med at finde en læreplads

  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #6   22. dec 2014 Der er jo de nye regler ang kørekort hvor jeg først kan få stort når jeg er 21 smiley
    Men tilgengæld kan jeg jo starte på det efter endt grundforløb hvis mester vil have jeg har det til jeg er 21.
    Men jeg har allerede sendt den første afsted, men hvad er bedst? Ringe, møde op eller sende mail/brev?
    Men jo tak med søgning af læreplads smiley


  • #7   23. dec 2014 Når at du er under uddannelse og er over 18 må du godt få det store kørekort


  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #8   23. dec 2014 Må godt få c ja men ikke hænger før 21 hvor der ingen begrænsing i vægt er, eller misforstår jeg de nye regler fra 2013? smiley

  • #9   24. dec 2014 du misforstår det fuldstændigt!!

    du må godt få det store kørekort både forvogn og hænger selvom at du er under 21 bare at du er under uddannelse, der kommer til at stå en kode på dit kørekort så vis at du bliver stoppet til kontrol så kan de se at du er under 21


  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #10   24. dec 2014 Okay, så blev jeg det klogere smiley
    Havde nemlig en anden forståelse.
    Mangler bare en læreplads


  • #11   24. dec 2014 det er nemt nok at få en læreplads der er bare folk der gør det svært for sig selv, har kun søgt et sted og fik det med det samme selvom at de havde tre andre de skulle have gjort færdig først, du skal bare i praktik i et par uger, vise interesse for jobbet se ordentlig ud og ikke møde for sent i de uger du er i praktik også skal du stå og vifte med en lærekontrakt

  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #12   24. dec 2014 Jeg har sendt en ansøgning ud men jeg vil tage ned til dem og høre om praktik med henblik på læreplads, min vens far arbejder i firmaet så har spurgt ham om han vil ligge et godt ord ind for mig

  • Jens  J
    Jens J Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #13   22. mar 2015 Det er i hvert fald en god ide at få foden indenfor et sted uanset om det interesserer en eller ej for bare det at have været inden for branchen giver som regel pote smiley

Kommentér på:
Gode råd og steder at søge

Annonce