{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Jan L
Jan L
Tilmeldt:
27. aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

ADR app til Windows Phone {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har bestået ADR grundlæggende kursus for nylig og fik en ide til en app, som beregner point i forhold til stykgods. Derfor har jeg, i første omgang til Windows Phone, lavet en lille app. Jeg overvejer stadig om jeg skal lave den samme app til iPhone. Hvad siger I til det ?

Her en video, som viser hvorledes app'en fungerer: https://www.youtube.com/embed/L-7RgciDO8Q?vq=p720

Link til app'en i WIndows Phone Store: http://www.windowsphone.com/da-dk/store/app/adr-2013-dk/5bc02d10-af5d-47a8-9bea-b876843c5d54


Kommentarer på:  ADR app til Windows Phone
  • emil B
    emil B Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #2   5. nov 2014 Det var sku en fin app. så kan man sku læse lidt om hvad man skal have mæd, og hvilke forholdsregler der skal være smiley


  • Jan L
    Jan L Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   5. nov 2014 Den kommer desværre nok aldrig til Android. Jeg har før kigget på at lave apps til Android og gav op :-). Prøv at kigge i Google PLAY. Jeg mener der findes nogle udenlandske

  • #4   5. nov 2014 Det lyder som en rigtig god idé.

  • Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #5   8. nov 2014 er ved at tage kort til lastbil samt adr senere på måneden. er da en super ide. jeg kan evt programmere en lille webside der kan det samme. fordelen er at den ville fungere på alle platforme. minus er self det kræver net til det.

    hvis i tror det er noget folk kan bruge vil jeg da kigge på det


  • Jan L
    Jan L Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #6   9. nov 2014 Hej Kasper. God ide, jeg selv tænkt på det. Jeg laver en online version, som alle kan tilgå.

  • Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #7   10. nov 2014 okay. så gider jeg ikke gøre det smiley

    god arbejdslyst

    og send lige link når du blir færdig for skal på adr kursus om ca 3 uger. smiley


  • Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #8   28. nov 2014 Har du fået lavet noget. Dahm der er mange numre. Sidder på adr kurset nu

  • Jan L
    Jan L Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #9   29. nov 2014 Jeg har forsøgt af flere gange. Men Microsoft Azure driller. Jeg sidder selv på de sidste 2 EU dage i denne weekend. Lastsikringsopgaver kl. 22:00, så foretrækker jeg sofa og en kold pilsner.

  • Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #10   29. nov 2014 hehe okay.kender det alt for godt

    har snakket med min lære. bjarne.. han kender dig godt. tænkte på om jeg kan lokke dig til at sende det excel ark du har fået fra beredskabsstyrelsen. så vil jeg prøve at lave en website med det. bare kort uden noget. bare data.

    nemmere end jeg skal få kontakt til beredskabsstyrelsen.

    sender lige en pm.


Kommentér på:
ADR app til Windows Phone

Annonce