{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.273 visninger | Oprettet:

Selvstændig vognmand søges med udgangspunkt i Randers {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har fået en meget stor kunde og er nædt til at udvide forretningen. Istedet for selv at købe flere lastbiler overvejer jeg at bruge en vognmand til opgaven.
Det er jo lidt specielt idet jeg beskæftiger mig med isolering af lofter i nye huse med Rockwool granulat.
Opgaven består i på timeløn at fragte min citytrailer fra Randers med 2 akslet trækker miljøzone godkendt, rundt til 2-3 typehuse læsse af ved at putte granulat i den maskine der står på traileren mens en medarbejder fra Ejersbo Isolering A/S blæser det ud på loftet. Pakke sammen og videre til næste hus. Idet der er til cirka 6 huse på traileren vil der være fornuft i at overnatte ude 1 dag og så hjem og få læs på igen. Kørsel i Jylland og på Fyn. Ikke mange km 2-400 km pr dag, men forestiller mig at det foregår på ren timeløn.
Fast arbejde kan påregnes, 1 årig kontrakt kan evt tilbydes.
Jeg er klar over at det er lidt specielt, og måske ikke noget for den som kun vil holde ved at rat. Men jeg er sikker på at jeg kan garantere højere indtjening end hos div speditører samt færre km med dertil hørende slid.

Kasper Ejersbo
Ejersbo Isolering A/S
Lindevej 60
8981 Spentrup
Info@ejersboisolering.dk
23808777


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selvstændig vognmand søges med udgangspunkt i Randers
Kommentér på:
Selvstændig vognmand søges med udgangspunkt i Randers

Annonce