{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.626 visninger | Oprettet:

Steffen E
Steffen E
Tilmeldt:
18. okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

GPS til lastbil {{forumTopicSubject}}

Hej,

Den gamle kører som chauffør og har i den forbindelse kig på disse to GPSer:
http://www.ellos.dk/tomtom/pro-5150-truck-live-ltm/395681?extcmp=04_TD_AFF

http://www.pixmania.dk/lastbil-og-camping-gps/tomtom-pro-7150-truck-gps-modtager-automotiv-flash-8-gb-5-widescreen/10946209-a.html?ectrans=1#srcid=88&merch=18207

Er der nogen af jer der har erfaring med disse to, eller evt. har bud på bedre/billigere alternativer?
Og selvfølgelig nogen som er henvendt til lastbil kørsel, da det blandt andet er evnen til at kunne planlægge ruten udenom lave broer, der går disse interessante.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS til lastbil
  • #1   18. okt 2014 Vælg Garmins i stedet, de har bedre erfaring til lastbil...
    Deres gamle 760 var genial til lastbil, og pisse nem at bruge. Findes desværre ikke mere, men de sælger en som kan købes ved T Hansen, den koster 3000,- Og er næsten altid i restordre, undtaget i Middelfart.

    Garmin dezl 760LMT Europe


  • #2   18. okt 2014 Jeg har den første du linker til 5150 og den fungere rigtig godt.. Den har ALDRIG vist mig mod en bro der var for lav..

  • Steffen E
    Steffen E Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   18. okt 2014 #1 Han er vandt til TomTom og vil meget gerne forsætte med det. smiley
    #2 Det lyder super.


  • #4   18. okt 2014 Fås for 2500 i elgiganten.. Men jeg havde en kollega som havde den Garmin René nævner og den var han også rigtig glad for

  • #6   19. okt 2014 Har brugt en 760 fra 2004 igennem de 6 år jeg var ved Nørager, den kunne indstilles til Lastil, Cykel, Gåtur, og personbil...
    (Jeg håber at blive genforenet med den.)
    Det er i indstillnger for Navigation....


  • #7   19. okt 2014 bare husk på at sådan en navi kun er til hjælp og ikke til at vise vej for dig den perfekte navi findes ikke men mit råd er at man skal ha en med tmc og kort over eu så kan resten være det samme smiley

  • Steffen E
    Steffen E Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   19. okt 2014 #7 Til langt de fleste ture vil jeg nu mene at en gps netop kan vise vej for dig. Kunne de ikke det, ville det jo være spild af penge at investere i dem. smiley
    Og den behøver skam heller ikke være perfekt, den skal bare kunne klare de opgaver den er anskaffet til, uden alt for mange afstikkere.


  • #10   2. nov 2014 Jeg bruger navigon til min ipad/iphone der har jeg købt lastbil med.den tager højde for bror og veje.Da jeg kørte norge var den bedere end tomtom som du linker til

Kommentér på:
GPS til lastbil

Annonce