{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.987 visninger | Oprettet:

Kian H
Kian H
Tilmeldt:
13. mar 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18

21-årig ivrig efter chauffør job!! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg set flere har spurgt herinde ang. job så nu prøver jeg også lykken.

Da jeg ikke har kunne finde en læreplads, ville jeg nu ud og have erfaring, med C kørekortet.

Nogle der ved om der er steder der står og mangler for tiden?
(Egentlig både lærling eller chauffør)

Jeg er kraftigt interesseret i alt hvad der er, uandset hvad. Jeg ville bare gerne ud og køre!!
Har intet imod natkørsel (fortrækker det faktisk).
Har intet imod udlands ture.
Har intet imod at være hjemmefra flere dage afgangen (hvis det nogensinde sker ved kørsel med lille kørekort?).

Jeg bor på sydfyn, men har egen bil. Ville dog helst ikke arbejde længere væk end trekants området.

Er desperat efterhånden, så håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  21-årig ivrig efter chauffør job!!
  • #1   30. sep 2014 Altså du får ikke noget job ved at sidde her og skrive..
    hvis jeg var dig ville jeg hurtigt muligt tage et amu kursus til hænger.
    Så har du meget større chance for at få et job.
    Og hvis det ikke er en mulighed så skal du kigger efter distribution biler, post dk og flytte biler og Evt skralde biler da de køre meget forvogn


  • #2   30. sep 2014 Var jeg dig ville jeg starte med at undersøge alle muligheder for at få C/E, det er der mulighederne ligger...

    Men ellers som NVZ skriver, så kom ud af busken og stem dørklokker, start bilen op og kør ud til vognmændene, det vil du få meget mere ud af... det syner også bedre end en mail eller et telefonopkald... smiley

    Ellers er der Post DK i Taulov, K Hansen i Vejen, Per Damgaard i Padborg...


  • Kian H
    Kian H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #3   30. sep 2014 Jeg har da lavet en fejl kan jeg se. Mente B kørekort, ikke C.

    Og jeg HAR været ude og søge. Har været ude og søge over 30 lærepladser, men alle siger de ikke har plads til flere lærlinge. Og ved almindeligt arbejde som kurerkørsel osv er der aldrig nogle ledige stillinger. Så nu prøvede jeg lykken her.


  • Venning
    Venning Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #4   1. okt 2014 Med B kort kommer du ikke langt. Der er bedste håb nok at komme ind hos GLS, Danx, 3DLogistik eller lignende.

  • Kian H
    Kian H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #5   1. okt 2014 Nej, selvfølgelig ikke. C/E ville hjælpe en del, men jeg har ikke råd til at tage det på AMU og jeg skal have en læreplads før skolen ville give mig det.
    Men jeg ser så mange unge fyre køre rundt i varevogne og kasse biler, og det er lidt dét jeg stræber efter nu.


  • #6   1. okt 2014 Post DK har jo også små biler, kunne det være en plan?
    Har du søgt læreplads hos dem evt?

    Førhen gav de en højere lærlingeløn, men om det stadig er gældende aner jeg ikke...


  • #7   1. okt 2014 Prøv Evt. catering firma. De har nogen gange også små biler

Kommentér på:
21-årig ivrig efter chauffør job!!

Annonce