{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.627 visninger | Oprettet:

Jobmulighed {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg søger en mand med erfaring i kørsel med trækker/trailer.

MEN! Den primære beskæftigelse er isolering med Rockwool granulat, så det er på ingen måde et ratholder job!!
Udgangspunktet er Spentrup nord for Randers. Der køres i hold af 2. Primært isolering af lofter, men også hulmur og etageadskillelser.
Vi isolerer nye huse for bla eurodan huse Jylland/Fyn, så der en del kørsel forbundet hermed.
Typisk 2 huse om dagen, til tider 3.
Du skal være i fysisk god form og nok ikke alt for stor, idet der ikke altid er ret meget plads på lofterne. Et typisk nyt hus tager cirka 2 timer at blæse.

Jeg søger her fordi jeg selv er tidligere distributionschauffør for Coop, og ved at man i den branche ikke kommer sovende til det, og er vant til at stå tidligt op om morgenen.

Mit firma Ejersbo Isolering A/S er medlem af Dansk Byggeri og har således overenskomst med 3F.
Jeg kan ikke tilbyde lige så mange timer som man har som chauffør, men måske en lidt højere timeløn.

Søger du nye udfordringer men stadig vil køre bil kunne dette være noget for dig.

Biler:

Volvo FH12 440 euro 5 trækker med citytrailer
Daf XF 105.510 euro 5 3 akslet forvogn med foldedørskasse.

Begge med automatgear, fjernsyn, køleskab, kaffemaskine osv. Godt udstyrede biler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jobmulighed
Kommentér på:
Jobmulighed

Annonce