{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv i DAF XF
  • #1   13. jun 2014 Mit hang bare i beklædningen.

  • #2   17. jun 2014 Mig bekendt må fjernsynet kun monteres bag føren. For at undgå at man kigger fjernsyn mens man køre.. Har hørt om biler der er blevet kasseret hos syns manden pga. TV i højre side.. Og til dit spørgsmål, ja beklædningen kan godt holde.

  • #3   17. jun 2014 Ikke for at betvivle nogle udsagn eller personer.. men er der rent faktisk nogle som SELV har oplevet at blive kasseret til syn, eller få bøde, grundet at tv, sad i passager-siden ?

    jeg har også hørt om en som kender en .. som engang arbejdede sammen med en...

    men jeg kender ingen personligt, som har oplevet det, som et problem.

    Til gengæld har jeg bekendte som har haft deres tv sidende over passager døren, eller som jeg selv, bag passager sædet, og aldrig har oplevet så meget som en påtale.


  • #4   18. jun 2014 Jeg delte bil med en kollega for 7 års tid siden, den bil vi kørte i skulle til omsyn, grundet fjernsynet.. Det var ikke mig der kørte den til syn, han fortalte at det var fjernsynet.. Synsmanden forklaret ham hvorfor det ikke måtte være i højre side på venstre styret biler. Det er selvfølgelig nogle dage siden.

  • #5   19. jun 2014 Jeg har aldrig haft problemer med at få synet de biler jeg har kørt i, hvor fjernsynet har siddet bag passagersædet i højre side. Heller ikke så meget som en påtale. Og dem jeg kender der har samme løsning, har heller ikke haft problemer med det.


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    okt 2011

    Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 582
    #6   22. jun 2014 Fra bekendtgørelsen for detailforskrifter...
    (3) Fjernsynsapparat skal være
    a) således anbragt, at føreren ikke kan se fjernsynsskærmen under kørslen, eller
    b) således tilsluttet, at det ikke kan tændes, når motoren er i gang.


Kommentér på:
Tv i DAF XF

Annonce